اهواز؛

حضور بیش از 150 هزار نفر واجد شرایط در انتخابات شوش

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شوش تعداد افراد واجد شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت 96 را بیش از 150 هزار نفر از جمعیت این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار و رییس ستاد انتخابات شوش جمعیت این شهرستان را بیش از 200 هزار نفر عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای فراهم کردن زمینه حضور پر شور مردم شوش و بخش های مرکزی ،فتح المبین و شاوور این شهرستان در انتخابات پیش رو پیش بینی شده است.

وی تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را 231 شعبه اخذ رای عنوان کرد.

نجاتی تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه را بیش از 6 هزار نفر دانست و اذعان داشت: این افراد شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، نیروهای امنیتی و انتظامی، تدارکات و پشتیبانی، اعضای ستاد ، نظارت و بازرسی می باشند که وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان شوش را بر عهده دارند.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت‌داری در برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت شهرستان شوش برای ایجاد بستر لازم و مطلوب در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.