کرمان؛

تلاش برای جذب بودجه برای پروژه های ایران در قبال اتباع خارجی

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان گفت: ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم کرده است.

 تلاش برای جذب بودجه برای پروژه های ایران در قبال اتباع خارجیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان در کرمان «اگنس موکانت‌والی» ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز بهداشت پیامبر اعظم(ص) رفسنجان اظهار کرد: از این‌که در این مراسم دعوت شده‌ام تشکر می‌کنم و از دیدن دستاوردهای جمهوری‌ اسلامی ایران افتخار می‌کنم.

وی با بیان این مطلب که ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم مکرده است، گفت: اتفاقی که دارد می افتد بدلیل اینکه دولت ایران هیچ شکایتی در مورد اتباع نداشته و بهترین سرویس ها را به پناهندگان داده به عنوان کمیساریای پناهندگان در سازمان ملل از این کشور دفاع می کنیم و سعی مان بر این است که برای پروژه های ایران در قبال اتباع بودجه جذب کنیم.

وی افزود: به‌عنوان کسی که سال‌ها خارج از ایران کار کرده‌ام دولت ایران را با دیگر دول در زمینه حقوق پناهندگان متفاوت می‌بینم این دولت بین پناهندگان و شهروندان فرقی نمی‌گذارد.

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان در کرمان تصریح کرد: این پروژه‌ها دستاوردهایی است که به هدف اصلی که سلامت جامعه است، ساختمانی که امروز افتتاح شد فکر نمی کردم مجموعه ای به این بزرگی باشد و احداث آن برای اتباع جای تشکر دارد.

موکانت والی با بیان این‌که آموزش و بهداشت دو امر مهم است که در نهایت به جامعه سالم منتهی می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت ایران در بخش آموزش اتباع هم کمک‌های بزرگی کرده و کمک‌هایی که ما در قبال هر پروژه در ایران انجام می‌دهیم در برابر با بودجه‌هایی که کشور ایران هزینه می‌کند ناچیز است.

وی تصریح کرد: از دولت ایران تشکر می‌کنیم که در این زمینه حامی است و همیشه در تمام موارد کمک کرده است. ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم می‌کند و هیچ نوع تبعیضی وجود ندارد.

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان در کرمان افزود: باوجود این جمعیت اتباع هیچ‌گله و شکایتی نشنیدیم اما کشورهای اروپایی که مهاجران کمتری دارند همیشه گله‌مند هستند.

موکانت والی با بیان این مطلب که ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم مکرده است، یادآور شد: اتفاقی که دارد می‌افتد بدلیل این‌که دولت ایران هیچ شکایتی در مورد اتباع نداشته و بهترین سرویس‌ها را به پناهندگان داده به‌عنوان کمیساریای پناهندگان در سازمان ملل از این کشور دفاع می‌کنیم و سعی‌مان بر این است که برای پروژه‌های ایران در قبال اتباع بودجه جذب کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار