اعمال محدودیت های ترافیکی از فردا در جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی از فردا در جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد ، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 اردیبهشت از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تبصره - تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

محور هراز :

تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است .

تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 6 اردیبهشت و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت ممنوع است.

محور سوادکوه :

تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع است.

محور چالوس :

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 8 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی ويا فاسدشدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
گیلان و مازندران گنجایش میلیون ها گردشگر بطور هر روزه را از نظر زیست محیطی ندارند کاش فرهنگ سازی شود، با وجود اینکه گیلان و مازندران هر وجب از خاکشان از نظر کشاورزی طلا است ولی جای تاسف دارد بجای آنکه این دو استان را به قطب کشاورزی ایران تبدیل کنند توسط برخی مسئولان کوته بین و آینده نبین و سطحی نگر در حال تبدیل شدن به قطب گردشگری هستند
خوب اگه تمام باغ ها و شالیزار ها و مراتع حاصلخیز به علت تبدیل شدن به مرکز گردشگری از بین بره به کشور وارد کننده تبدیل میشیم
Germany
ایرانی
۱۴:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
گیلان و مازندران گنجایش میلیون ها گردشگر بطور هر روزه را از نظر زیست محیطی ندارند کاش فرهنگ سازی شود که مردم هی برای تعطیلات این استان ها رو انتخاب نکنن و به جاهی دیگه هم برن
Germany
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
گیلان و مازندران گنجایش میلیون ها گردشگر بطور هر روزه را از نظر زیست محیطی ندارند کاش فرهنگ سازی شود،
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
 
آخرین اخبار