تبریز؛

یکی از چالش های مهم امروز در کشور مسایل اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، در نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان منطقه ارسباران در اهر گفت: یکی از چالش های مهم امروز در کشور مسایل اقتصادی است.

یکی از چالش های مهم امروز در کشور مسایل اقتصادی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رمضانیان، گفت: اگر در پی حل مشکلات اقتصادی از ریشه نباشیم شاهد بسیاری از نارسایی های فرهنگی و اجتماعی بوده و خواهیم بود.

وی، افزود: علاوه بر مردم، مسئولان نیز باید با برنامه ریزی های اساسی در جهت رفع موانع پیش رو در بخش اقتصاد جامعه گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، گفت: امروز در بحث تقویت بنیه نظامی به برکت درسی که از عاشورا آموخته ایم به همت متخصصان داخلی بسیاری از امکانات نظامی بومی سازی شده است  که امیدواریم اقتصادمان نیز برگرفته از اقتصاداسلامی و ایرانی  در جهت عدالت و رفاه اجتماعی به جای اقتصاد لیبرالی باشد.

وی، افزود: متأسفانه امروز دشمنان با تبلیغات آنچنانی در رسانه های خودشان و در داخل نیز بعضی از رسانه های به جای بیان مشکلات واقعی جامعه، به مسایل حاشیه ای دامن می زنند که هدف از این کارهایشان ضربه زدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، نقش فرهنگیان و معلمان را در جامعه به عنوان پل ارتباطی در بیان حقایق به مردم بسیار مهم و وظیفه آنها را بسیار سنگین دانست.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.