تبریز؛

بازدید خانواده های شهدای مدافع حرم از روستای سیل زده چنارعجب شیر

جمعی از خانواده های مدافعین حرم جهت دلسوزی و تسکین بازماندگان سیل در روستای چنار از این مناطق بازدید و با حضور در مزار این عزیزان با نثار فاتحه و گل، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

بازدید خانواده های شهدای مدافع حرم از روستای سیل زده چنارعجب شیر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خلیل ساعی مدیر کل بحران آذربایجان شرقی در جمع خانواده های مدافعان حرم در روستای چنار از حضور خانواده های والا مقام تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای مدافعان حرم است و ما با جان و دل از آرمان‌ها و ارزش‌های این شهدا دفاع می‌کنیم.

وی  با بیان اینکه همه باید قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم باشیم، افزود: خانواده‌های شهدای مدافع حرم هم باید به خود افتخار کنند که فرزندان آنها با دشمن تکفیری وهابی کاری کرده‌اند که حتی پای آنها هم به نزدیکی مرز ایران اسلامی باز نشده است.

ساعی با اشاره به این که حضور در جمع خانواده های کشته شده سیل در روستای چنار خواسته خانواده شهدای مدافعین حرم بود گفت: حضور خانواده های شهدا در روستای چنار نشان از فداکاری ، ایثار ،همدلی و وحدت  با مردم و شریک بودن در عزای مردم روستای چنار در مصیبت از دست دادن عزیزان بود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای یافتن سه مفقودی دیگر سیل ادامه دارد گفت: از سه مفقودی باقی‌مانده، دو مفقودی مربوط به آذرشهر و یک مفقودی مربوط به عجب‌شیر است.

وی تصریح کرد: عملیات امداد و نجات تا زمان یافتن مفقودین ادامه دارد و اکیپ‌های امدادی مختلف با تجهیزات امدادی همچنان در مناطق سیل‌زده به سر می‌برند.

گفتنی است اواخر هفته گذشته تداوم بارش در استان های شمال غرب کشور منجر به وقوع سیل به ویژه در شهرستان‌های عجب‌شیر و آذرشهر در استان شد که متاسفانه این سیل بیش از 42 کشته و تخریب بخش قابل توجهی از منازل روستائیان، باغات، دام و زمین‌های کشاورزی را در پی داشت.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.