من رقیب بیکاری ، فقر و فساد در کشورم

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من خارج از هر حزب و گروه و جناح سیاسی هستم و رقیب این و آن نیستم.

من رقیب بیکاری ، فقر و فساد در کشورمبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سخنرانی آقای رییسی در مسجد روضه محمدیه استان یزد در جمع مردم با بیان اینکه بیشترین مراجعات و درخواست‌ها از من درخواست کار و اشتغال است، گفت:معتقدیم با همین منابع و ذخایر و نیروی انسانی کارآمد، می‌توان وضعیت فقر را در کشور تغییر داد تا دهک‌های پایین وضعیتشان کاملا متفاوت شود.

وی افزود: زمان، زمان آسیب زدایی است، باید ساختارهای فساد اداری شناسایی و با قاطعیت اصلاح شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: نظام اداری ناسالم نمیتواند برای مردم کرامت آفرین و عدالت آفرین باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور نگران کننده است، اضافه کرد: من رقیب این و آن نیستم، من رقیب بیکاری، فقر و فساد در کشورم.

رییسی ادامه داد: رشد اقتصادی بدون اصلاح نظام بانکی و پولی امکانپذیر نیست و شکستن بت فساد، فقر و مشکل اقتصاد با همکاری همه نیروهای انقلاب میسر است.

وی با بیان اینکه بنده خارج از هر حزب و گروه و جناح سیاسی هستم گفت: هر کس دغدغه نظام، انقلاب، شهدا را داشته و در خط امام باشد، میتواند همکار این دولت باشد.

رییسی با اشاره به اینکه جای جای استان یزد نشان از مدنیت فرهنگ تمدن اخلاق نوآوری و خلاقیت است، یاد و خاطره ایت الله صدوقی، ایت الله خاتمی، ایت الله محمد کاظم یزدی، ایت الله حاج عبدالکریم حائری یزدی و ایت الله غلامرضا فقیه خراسانی را گرامیداشت.

رئیسی با اشاره به اشتغال زایی مسکن در کشور گفت وقتی طرح مسکن مهر کشور تعطیل شد بسیاری از شغل ها هم تعطیل شد و این در حالی بود که بر اساس برنامه توسعه ششم کشور دولت باید بیکاری دوازده درصدی را به هشت درصد تبدیل می کرد.

وی ادامه داد من به عنوان طلبه ای که تجربه مدیریت داشته ام با علم و اطلاع و نظر کارشناسی معتقدم می توان کشور را از بحران بیکاری خارج کرد.

ابراهیم رئیسی گفت : معتقدم با دزد دزد گفتن فساد رفع نمی شود بلکه باید نظام اداری را سالم کرد و با عزمی راسخ و مدیریتی انقلابی ساختارهای ایجاد کنده فساد را شناسایی و باقاطعیت اصلاح نمود.

 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.