مشهد؛

کرسی شورای شهر عرصه خدمت بی منت

برگزاری صحیح وسالم انتخابات از مهمترین وظایف همه می‌باشد و می‌بایست همه اقشار و افراد برای برگزاری این امر مهم مشارکت داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سنجرانی فرماندار سرخس در جلسه توجیهی داوطلبین تایید صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر سرخس و مزداوند با بیان اینکه براساس قانون گام برخواهیم داشت گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اسلامیت وجمهوریت شکل گرفته و غیر قابل تفکیک هستند که یکی از نمونه بارز مردم سالاری دینی انتخابات است که خود مردم تصمیم گیر اصلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه کرسی شورای شهر عرصه خدمت بی منت باشد افزود: داوطلبین تایید صلاحیت شده می‌طلبد با نگاه خدمت پا به عرصه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی بگذارند و از شعارهای تفرقه انگیز و قول‌های غیر قابل اجرا بپرهیزند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرخس تصریح کرد: در ایام تبلیغات داوطلبین و کاندیدا از تخریب دیگر کاندیدا بپرهیزند و شایستگی‌های خود را بر اساس تخصص‌های خود برای مردم بیان کنند.

سنجرانی با تاکید بر اینکه داوطلبین انتخابات شورای شهر قانون و دستورالعمل‌های انتخابات را مطالعه و مرور نمایند افزود: توجیح طرفداران کاندیدا از دیگر نکات مهمی است که کاندیدا می‌بایست به آن توجه داشته باشند تا از بروز تنش‌ها و درگیری‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی با تشریح مهمترین وظایف شوراهای شهر خاطرنشان کرد: طرح‌ها وایده‌ها براساس قوانین می‌بایست باشد زیرا همه ما موظف ومکلف هستیم براساس قانون حرکت و برنامه‌ها را تدوین کنیم.

فرماندارسرخس گفت:: ستاد‌ها درمحل‌های مورد نظر و تعریف شده از سوی کاندیدا باشد و از سویی نیز تدابیری تدوین و اجرایی شده است که استفاده از اماکن عمومی بر اساس عدالت خواهد بود و از این رو براساس موارد اعلامی ازسوی کمیته تبیلغات ستاد انتخابات برنامه‌های خود را تشریح نمایند.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار