میامی;

احداث 19 ایستگاه هوائی توزیع برق در میامی

19 ایستگاه هوائی توزیع برق در سال 95 در شهرستان میامی نصب شده و ظرفیت کل پست های برق این شهرستان به 53 هزار و 320 کیلوولت آمپر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی اسماعیلی سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی گفت : در طی سال قبل 73 پروژه عمرانی برق رسانی با مبلغ 17 میلیارد و 708 میلیون ریال در سطح شهرستان اجرائی شده است.

وی از نصب 358 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر این شهرستان خبر داد و گفت: طرح تعویض 125 دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) نیز عملیاتی گردیده است.

وی با اشاره به این که 22 هزار و 900 متر شبکه توزیع برق شهرستان میامی در طی سال گذشته اصلاح گردیده افزود: طرح توسعه و احداث 15 هزار و 390 متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی، از اقدامات صورت گرفته محسوب می شود.

وی با عنوان این که 680 اشتراک برق در راستای طرح کاهش تلفات، اصلاح و بهینه سازی گردیده یادآور شد: احداث دو هزار و 542 متر شبکه فشار ضعیف منطقه کالپوش، برقراری سرخط فشار متوسط زمینی سرحدات، دایر نمودن دو هزار و 187 متر خط 20 کیلوولت جهت ایجاد سرخط جدید فیدر راه آهن، ایجاد یک هزار و 280 متر شبکه فشار متوسط هوائی برای رینگ فیدر رضوان دانیال، احداث هفت هزار و 650 متر خط 20 کیلوولت هوائی فاز سوم فیدر راه آهن و تبدیل یک هزار و 866 متیر شبکه سیمی روستاهای نردین و طلوبین به کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات این سازمان در طی سال قبل است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.