تبریز؛

بازی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با دانشگاه آزاد در مرحله پلی آف

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریزگفت: بازی تیم شهرداری تبریز با دانشگاه آزاد در مرحله پلی آف برای صعود یک تیم به نیمه نهایی برگزار می‌شود و هر تیمی که برنده 3 بازی از 5 بازی گردد، به جمع چهار تیم برتر صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهرام عباس پناه سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریزگفت: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مرحله دوم لیگ برتر که در دو گروه 5 تیمی برگزار شد، در گروه خود در رده سوم قرار گرفته و باید با تیم دوم گروه مقابل یعنی تیم دانشگاه آزاد بازی کند.
 
وی گفت: بازی تیم شهرداری تبریز با دانشگاه آزاد در مرحله پلی آف برای صعود یک تیم به نیمه نهایی برگزار می‌شود و هر تیمی که برنده 3 بازی از 5 بازی گردد، به جمع چهار تیم برتر صعود خواهد کرد.
 
عباس پناه در مورد شناخت تیم شهرداری از تیم دانشگاه آزاد گفت: در مرحله اول دو بار با این تیم بازی کردیم و در هر دو بازی رفت و برگشت رقابت نزدیکی با این تیم داشته به طوری که در تبریز با اختلاف یک گل و در تهران با اختلاف 5 گل مغلوب شدیم.
 
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز تصریح کرد: حریف یک بازیکن آمریکایی که سابقه بازی در NBA را دارد جذب کرده است که جای سوال است چرا مجوز جذب بازیکن از لیگ حرفه ای آمریکا به تیم شهرداری تبریز داده نشد.
 
وی افزود: البته دو بازیکن خارجی با قیمت پایین از کشورهای کرواسی و نجیریه را جذب کرده‌ایم و با تدابیر آقای مهران حاتمی امیدوار هستیم بتوانیم از سد تیم دانشگاه آزاد عبور کرده و جشن صعود یک تیم تبریزی به جمع چهار تیم برتر بسکتبال ایران برای نخستین بار را بگیریم.
 
عباس پناه از تماشاگران تبریزی خواست در بازی پلی آف تیم شهرداری را تنها نگذاشته و حتی آذری‌زبانان مقیم تهران اگر توانستند با حضور در سالن تیم شهرداری تبریز را در تهران حمایت کنند.
 
وی در ادامه از حمایت‌های میرمعصوم سهرابی مدیر سازمان ورزش شهرداری و هوشیار شهردار منطقه 5 تبریز که حامی بسکتبال تبریز هستند، تشکر و قدردانی کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.