تدوین نقشه جامع توسعه آموزش در دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از تدوین نقشه جامع توسعه آموزش در این دانشگاه به منظور چگونگی توزیع رشته و کیفیت بخشی به فعالیت‌ها خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های جدید این دانشگاه اظهار داشت: اجرای نظام مبتنی بر برنامه درسی ملی آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دادیم و در حال بازبینی عناوین رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بعد از تصویب عناوین رشته‌ها، اقدام به تولید برنامه‌های لازم می‌کنیم و نقشه جامع توسعه آموزش که بر اساس مصوبات آمایش آموزش عالی است، در دستور کار قرار می‌گیرد. این مصوبات به آمایش رشته‌ها و توزیع آن در پردیس‌ها می‌پردازد که فعلا در حال بررسی است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تولید نقشه جامع توسعه آموزش بهترین و کارآمدترین تأثیر را در روند برنامه‌های دانشگاه دارد چرا که مشخص می‌کند چه رشته‌ای در کدام پردیس و بر اساس چه شرایطی ارائه شود.

موسی‌پور اضافه کرد: تهیه این نقشه جزو کارهای اساسی دانشگاه محسوب شده و هر چه از زمان تهیه و اجرای آن بگذرد، دانشگاه متحمل ضرر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع آموزشگران دانشگاه و ساماندهی اعضای هیأت علمی اشاره داشت و گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده بخشنامه‌ای برای تعیین وضعیت مدر‌سان مراکز تربیت معلم صادر شد که از کارهای اصلی آن اجرای این بخشنامه برای اعضای دانشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار