سمنان;

برگزاری نخستین همایش قرآنی اعضای نوجوان

نخستین همایش قرآنی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در نیمه ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون استان از برگزاری نخستین همایش قرآنی اعضای نوجوان با عنوان «صوت ملکوت» در ماه رمضان خبر داد و گفت: این همایش در راستای طرح «قرآن، نام دیگر عشق است» که در سال جاری اجرایی می‌شود برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اعضای نوجوان برای شرکت در این همایش باید فیلم کوتاهی حداکثر در پنج‌دقیقه‌ از قرائت قرآن خود در قالب سی‌دی تهیه کرده و تا تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه به اداره‌کل کانون استان ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، هدف از برگزاری این همایش را، اجرای منویات مقام معظم رهبری و آشنایی نوجوانان با مفاهیم و ارزش‌های قرآنی، ایجاد انگیزه و رغبت در نوجوانان و سوق‌دادن آنها به‌سوی ارزش‌های قرآنی، شناخت و پرورش استعداد اعضای کانونی در حوزه‌ی قرآن، عترت و نماز و معرفی آنها به مجامع دینی و قرآنی، پرورش حس مذهبی و تقویت مکارم اخلاقی از طریق انس با قرآن، بصیرت‌افزایی دینی اعضا با محوریت معارف قرآنی، تقویت رفتارسازی دینی با تأسی از دستورات غنی قرآن کریم و سیره ائمه معصومین(علیهم‌السلام) در زندگی روزمره عنوان کرد.

جمال گفت : زمان اجرای همایش 20 خرداد برابر با پانزدهم ماه مبارک رمضان سال‌روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی نوجوانان سراسر استان سمنان درصورت تمایل به شرکت در این همایش می‌توانند به مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مراجعه و نام‌نویسی کنند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار