وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا – ترکمنستان؛

چراغی: تمام تلاش من و بیگلری کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیاست

ملی پوش وزنه برداری دسته85 کیلوگرم گفت: امیدوارم نتیجه ای بگیریم که شایسته مردم ایران باشد.

چراغی: تمام تلاش من و بیگلری کسب مدال در قهرمانی آسیاستصالح چراغی وزنه بردار جوان دسته 85 کیلوگرم ایران درخصوص رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در عشق آباد ترکمنستان؛ به خبرنگار گروه ورزش بگاه خبرنگاران جوان گفت: سطح مسابقات تا دسته 77 کیلوگرم بالا بوده و در هر وزن رکوردهای بالایی زده شده است. امیدوارم من و بیگلری در دسته 85 کیلوگرم بتوانیم وزنه‌های خوبی را به ثبت برسانیم. مسابقات از سطح بالایی برخوردار است، رقابت در اوزان 69 و 77 کیلوگرم  سنگین دنبال شد و به خصوص وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم وزنه‌های بالایی را به نام خود ثبت کردند.

وی در خصوص رقابت با هم تیم خود در دسته 85 کیلوگرم(مرتضی بیگلری) تاکید کرد: من و مرتضی بیگلری بیشتر از اینکه رقیب باشیم رفیق هستیم، با هم روی یک تخته تمرین می‌کنیم و امیدوارم امروز هر دو نتیجه بگیریم. حضور دو نفر در یک وزن اعتماد به نفس ما را بالا می برد و برای وزنه‌برداران روحیه است. این شرایط باعث می شود تا با انگیزه زیاد مدال های خوشرنگ تر  را به خود اختصاص بدهیم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران با اشاره به اهمیت دسته 85 کیلوگرم اظهار کرد: دسته 85 کیلوگرم همیشه برای کشورمان اهمیت داشته و ورزشکاران به نامی در آن وزنه زده اند. قهرمانانی همچون شاهین نصیری نیا و کیانوش رستمی در این وزن از بهترین ها بوده اند و امیدوارم ما هم بتوانیم در این دسته نتیجه خوبی بگیریم.

چراغی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش من و بیگلری کسب مدال در قهرمانی آسیاست تا این گونه دل مردم ایران، خانواده مان را شاد کنیم و در نهایت خودمان هم خوشحال شویم. امیدوارم نتیجه ای بگیریم که شایسته مردم ایران باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار