معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان از ممنوعیت عرضه مرغ به صورت فله ای و قطعه ای خارج از بسته بندی از نیمه اردیبشهت در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی در نشست کارگروه تنطیم بازار با موضوع ساماندهی توزیع و عرضه مرغ اظهار کرد: با توجه به شکایات مردمی و مشکلات بهداشتی و همچنین امکانات موجود کاشان طرح بسته بندی عرضه مرغ در راستای بالابردن سلامت جامعه مصوب شده است.

وی با بیان اینکه سه مرکز عرضه و بسته بندی مرغ و قطعات آن در کاشان وجود دارد، افزود: ماهانه 975 تن مرغ در کشتارگاه مرکزی کاشان برای توزیع و عرضه مرغ در سه شهر کاشان، آران وبیدگل و بادرود کشتار می شود.

وی با تاکید بر اهمیت بهداشت در محصولات غذایی مردم گفت: دولت هزینه های سنگینی در حوزه های بهداشت و سلامت جامعه پرداخت می کند و بسته بندی کردن عرضه مرغ یک نوع پیشگیری از بروز بیماری ها در جامعه است.

وی عرضه مرغ و سایر وابسته های گوشتی آن را با وجود زمانبر بودن اقدامی ارزشمند دانست و افزود: در تمام کشورهای پیشرفته تمام مواد غدایی با رعایت اصول بهداشتی به صورت بسته بندی به مردم عرضه می شود.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان تصریح کرد: عرضه مرغ به شکل بسته بندی دارای تاریخ تولید و انقضا خواهد بود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به بازرسی اصناف با شماره های 55235019 و 55233706 اطلاع دهند.

خاندایی گفت: فرمانداری ویژه کاشان از هرگونه سرمایه گذاری یا داشتن طرح و ایده در زمینه های بسته بندی محصولات غذایی حمایت و استقبال می کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار