قهرمان کرمانشاهی وزن 70- کیلوگرم مسابقه های رزمی اوراسیا گفت: کسب این مقام در اولین تجربه حضور در مسابقات برون مرزی بسیار لذت بخش بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیررضا محمودی گفت: مسابقه های رزمی اوراسیا با حضور 14 کشور اروپایی و آسیایی در کشور گرجستان برگزار شد و با کسب چهار پیروزی موفق به کسب مدال طلا شدم.
وی با بیان اینکه 30 ورزشکار در وزن 70- کیلوگرم حضور داشتند، ادامه داد: در مسابقه های اول و دوم حریفانی از چین و بلاروس را ناک اوت کرده و توانستم به دیدار نیمه نهایی راه یابم.
محمودی با بیان اینکه در نیمه نهایی و با رای داوران مقابل ورزشکار روسیه ای صاحب برتری شده و به فینال صعود کرده است، گفت: در این دیدار مقابل حریفی از آذربایجان قرار گرفتم و در دیداری سخت و دشوار خوشبختانه پیروز و مقام قهرمانی را کسب کردم.
رزمی کار وزن 70- کیلوگرم کرمانشاه ادامه داد: سطح مسابقات به واسطه حضور کشورهای صاحب سبک در رشته های رزمی بسیار بالا بود و اکثر حریفان رقابت نزدیکی باهم داشتند. وی خاطرنشان کرد: در رقابت های تیمی نیز، ایران پس از آذربایجان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و روسیه هم بر سکوی سوم ایستاد. محمودی در پایان اظهار کرد: پس از حضور در مسابقات اوراسیا، خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان که مرداد امسال در کشور ایتالیا برگزار می شود، آماده می کنم.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.