اصفهان؛

۶ کشته و زخمی براثر برخورد پژو و پراید در محور دامنه- خوانسار

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در محور دامنه به خوانسار چهار نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پرویز شجاعی  با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در محور دامنه به خوانسار اظهار کرد: امروز و در پی تماس با مرکز کنترل عملیات امداد جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، بلافاصله نجات‌گران پایگاه امداد و نجات بین‌شهری دامنه عازم محل حادثه شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه که  امروز در اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک خودروی پژو در محور دامنه به خوانسار اتفاق افتاد، چهار نفر در دم جان‌باخته و دو نفر به‌ شدت مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن با بیان اینکه حال مصدومان نیز وخیم گزارش‌شده است، اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای امدادی، عملیات رهاسازی مصدومان گرفتارشده در خودروها توسط نجات گران جمعیت هلال‌احمر انجام پذیرفت و مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان‌های داران و خوانسار اعزام شدند.

شجاعی با بیان اینکه این حادثه در نزدیکی روستای دوش خراط اتفاق افتاد، از رانندگان خواست تا با دقت بیشتری در این محور رانندگی کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار