پس از لغو دیدارش با وزیر خارجه آلمان؛

نتانیاهو: سعی کردم برای رفع تنش‌ها با گابریل ارتباط برقرار کنم، اما او تماس تلفنی‌ام را قطع کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت تلاش‌هایش برای رفع تنش‌ با آلمان، با رد تماس وی از سوی وزیر خارجه این کشور ناکام ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه بیلد اعلام کرد پس از لغو دیدارش با زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان تلاش کرد به وی تلفن کند، اما وی جواب نتانیاهو را نداده و تماس تلفنی‌اش را قطع کرده است.

وی با اشاره به دیدار وزیر خارجه آلمان با دو گروه‌ حقوق بشری در سرزمین‌های اشغالی به نام‌های «شکستن سکوت» و «بِتسِلِم» گفت: «من از اصل ساده‌ای پیروی می کنم و آن نپذیرفتن دیپلمات‌های کشورهایی است که هنگام سفر به اسرائیل، با نمایندگان سازمان‌هایی دیدار می‌کنند که سربازان اسرائیلی را جنایتکاران جنگی می دانند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت خاطرنشان کرد وزیر خارجه آلمان از رفع تشنج به وجود آمده در روابط دو کشور امتناع نموده است.

نتانیاهو گفت: «می‌خواستم به گابریل تلفن کنم تا موضع خود را توضیح داده و تشنج به وجود آمده را رفع کنم، اما وی تماس تلفنی مرا قطع کرد.» 

وی ابراز امیدواری کرد بتواند با گابریل دیدار کند و روابط تل‌آویو-برلین به شکلی «فوق‌العاده قوی» باقی بماند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
چرا اینقدر زشته این مردک
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۱۰:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نتانیاهو چقدر ، هیاهو داری
غدّه سرطانی ، عمری داری !
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۰۸:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سگ زرد برادرشغاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
جالبه تمام دنیا ظلم و ستم صهیونیستها رومیبینن ودم نمیزنن بعنی دنیای ما اینقدر دربرابر این شیاطین مستعصل و ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا اسرائیل یک غده سرطانی هست و مشکل بزرگ برای تمام دنیا و مردم جهان هست چه برای دوست و چه برای ضد و مخالف اسرائیل. چرا چون برای ایران و مخالف اسرائیل برای تضعیف و قدرت نگرفتن تحریم های اقتصادی و در نتیجه دیگر کشورها مجبورند و یا نفوذ اسرائیلی دران زیاد مثل امریکا ، فرانسه که برای رضایت و در جهت نقشه های اسرائیلی ها منع و منانع از سرمایه گذاری و ورود پیدا کردن ب بازار ایران شده است. مثل شرکت های خودرو سازی در فرانسه که بدلیل تحریم ایران و از دست دادن بازار ایران پنج هزار نیرو اخراج و سیرئه درصد سهام ب چین فروختن و همچنین فروختن هواپیما از ایرباس فرانسه و بوئینگ امریکا که باعث می شود تعداد زیادی شغل و فرصت های اشتغال زایی برای مردم فرانسه و امریکا سود. و ب همین صورت در جاهای ئ شرکت ها و کشورهای دیگر که الان مخصوص در اروپا مثل ایتالیا، فرانسه ، اسپانیا و... بدلیل وضعیت بد اقتصاد و بیکاری چه اعتصاب ها و اعتراصات مردم انجام نمیشود. و بیشتر این کشورها اولویت های اولیه ب جای رسیدن ب مردم و وطن خود اول ب فکر اسرائیل و در جهت نقشه آنها هستن . و خیلی کم ب این پرداخته میشه چون بیشتر و اکثر رسانه های نوشتاری و تصویری و صوتی و تبلیغاتی در اختیار و کنترل اسرائیل و صهیونیسم ها هست و اجازه اعتراض و بحث و مخالفت در مورد اسرائیل نمیدهند و افکار عمومی را در جهت و کاری دیگر مشغول و اگرم اعتراضات زیاد شود ی دوتا بمب گذاری می کنند مثل فرانسه و با ترساندن مردم همه چی را در جهت اهداف خود سوق میدهند. مردم فرانسه داشتن اعتراض ب وضعیت بد اقتصادی و بیکاری و اعتراض ب هزینه ب جای اقتصاد در جنگ سوریه بودند که چندین اقدام تروریستی و بمب گذاری و گرفتن مسؤلیت از. طرف داعش مردم را ترساندن و موافق جنگ کردنند. مردم هم که وحشت کردن میگن بابا میشه با گرانی و گشنگی جوری سر کرد ولی با کشته شدن و ناآرامی و وحشت داعش نمیشه زندگی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مرگ بر نتانیاهو و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
پیش میاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
در بیشرفی نتانیاهو هیچ شخص وکشوری نباید تردید کند.مردک جنایتکار عوضی کثافت
آخرین اخبار