در پی جنایت تروریستی اخیر صادر شد؛

پیام تسلیت دادستانی کل کشور به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان/ پرونده قضایی حمله تروریستی میرجاوه با جدیت دنبال می‌شود

پرونده قضایی حمله تروریستی میرجاوه با جدیت دنبال می‌شود و عاملان کوردل و ددمنش این جنایت هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید.

پیام تسلیت دادستانی کل کشور به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان/ پرونده قضایی حمله تروریستی میرجاوه با جدیت دنبال می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از دلیرمردان و مدافعان میهن اسلامی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه موجب تأثر و تألم ملت بزرگ ایران شد و بار دیگر صحنه‌ای دهشتناک از دشمنی و ددمنشی دشمنان نظام اسلامی ایران را نشان داد. 

بی شک غیرت و رادمردی این شهدای عزیز و جوانان غیور درس بزرگ دیگری از دفتر عشق، ایثار و پایمردی مردم ولایتمدار و ظلم ستیز ایران اسلامی است و در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد شد و آیندگان هرگز از یاد نخواهند برد که این دلاور مردان چگونه در راه عزت، اقتدار و تأمین امنیت کشورشان به شهادت رسیدند.

 تروریست‌های مزدور و ناجوانمرد نیز باید بدانند که هرگز نمی‌توانند با انجام این قبیل اقدامات ددمنشانه آرامش و امنیت ایران اسلامی را بر هم زنند و یا نقشه‌های نخ نما شده خود را که هدفش خوش خدمتی به دشمنان این کشور و این نظام مقتدر اسلامی است؛ پیاده کنند. 

بدون شک این گونه اعمال تروریستی کثیف و ناجوانمردانه خللی در عزم، اراده و ایستادگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و این ملت مقاوم و همیشه در صحنه با مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو بار دیگر ثابت خواهند کرد که با چنین جنایت هایی از میدان مبارزه و ظلم ستیزی خارج نخواهند شد. از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و محشور شدن با اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده‌های داغدارشان که این روز‌ها مدال صبر به گردن آویخته اند، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم. 

در پایان ضمن تسلیت به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت همیشه در صحنه و خانواده‌های داغدار این عزیزان اعلام می‌داریم که به طور قطع پرونده قضایی این حمله تروریستی با جدیت دنبال می‌شود و عاملان کوردل و ددمنش این جنایت هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار