مهاجری: هنوز با پدیده تمدید نکرده ام/چرا باید با استقلال تبانی کنیم؟

سرمربی تیم پدیده در نشست خبری پیش از بازی با استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده، قبل از بازی مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار شد و مهاجری به سوالات اهالی رسانه پاسخ داد.
 
وضعیت کلی تیم
خدا را شکر که به آن چیزی که می‌خواهیم رسیدیم البته نه به صورت مطلق. امیدوارم مثل بازی های گذشته فوتبال روانی به نمایش بگذاریم.
 
پیش بینی بازی فردا
 فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. همانطور که در بازی با پرسپولیس در دقیقه 2 حسینی توپ را از روی خط درآورد و ضربه اکبر ایمانی به تیر دروازه خورد اما بعد از آن 4 گل از حریف خوردیم بنابر این نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم و مطمئناً فردا با این انگیزه به زمین می‌رویم که استقلال را شکست دهیم. هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و شاگردانم آمادگی کاملی دارند تا حریف را شکست دهند اما استقلال تیمی دونده و سخت‌کوش است و این کار ما را سخت می‌کند اما در نهایت امیدوارم بازی به نفع ما تمام شود.
 
تمدید قرارداد با پدیده
چند جلسه با اعضای هیأت مدیره برگزار کردیم . آنها از انتظارات شان گفتند و من هم خواسته‌هایی را پیش پای آنها قرار دادم.ما 3 سال است در لیگ برتر هستیم و نیاز داریم به رتبه‌های بالاتر برسیم. ما بای خودمان را در جدول بالا بکشیم که این نیازمند ابزارهایی است. امیدوار هستم برای سال بعد تفکری صورت بگیرد که بتوانیم در بین 6 تیم اول جدول قرار داشته باشیم. هنوز بین باشگاه و بنده توافقی صورت نگرفته و چیزی 100درصد نشده است.
شایعه تبانی
درست است نتیجه برای پدیده فرقی ندارد اما من یک مربی هستم و هرگز آبروی خودم را نمی فروشم.
 
وضعیت مالی پدیده
امسال ارگان های شهری در حد بضاعتشان به ما کمک کردند اما بهتر است بگویم پدیده یک تیم است، نه یک باشگاه. از لحاظ سخت افزاری ضعیف ترین تیم های لیگ، پدیده و سیاه جامگان هستند.
ما استادیوم بزرگی داریم که نمی توانیم از آن استفاده کنیم. تفاوت حضور تماشاگران را در بازی پرسپولیس می توان فهمید که هواداران این تیم چه فشاری روی ما وارد کردند اما وقتی بازی بدون تماشاگر بود، پرسپولیس تن به تساوی داد. من انتظار دارم که حداقل شرایط برای حضور تماشاگران فراهم شود و امیدوار هستم تماشاگران در بازی فردا هم از پدیده حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار