همدان؛

اعزام 21 زائر بار اولی ملایری به کربلای معلی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: براساس نیات موقوفات شهر ملایر، 21 زائر برای اولین‌بار به عتبات عالیات اعزام می شوند.

اعزام 21 زائر بار اولی ملایری به کربلای معلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی گفت:در راستای عمل امینانه به نیات واقفینی که موقوفات مرتبط با نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات دارند ، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر 21 زائر بار اولی به‌ صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح از محل نیات موقوفات سیف الدوله و شمس الدوله روستای جوزان شهرستان ملایر انجام می شود افزود: این تعداد زائر از بین افرادی بی بضاعتی که تاکنون موفق به زیارت کربلای معلی نشده اند انتخاب شده اند و طی مراسمی در تاریخ 9 اردیبهشت ماه از محل امام زاده عبدالله(ع) شهر ملایر به سمت عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح بیان کرد: همه هزینه‌های این طرح از محل عواید مرتبط با این موقوفات با هزینه کرد 22 میلیون تومان تامین شده است .

رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی وقف عنوان داشت و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر، گام مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مرتبط با ترویج فرهنگ الهی وقف برداریم.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.