رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکورت عنوان کرد؛

ایران بهترین بستر برای "سرمایه گذاری اروپاییان" است

مالکی گفت: ایران بهترین بستر برای اروپاییان جهت سرمایه گذاری است و اروپاییان علاقه زیادی برای برقراری روابط تجاری با ایران دارند.

 

ایران بهترین بستر برای سرمایه گذاری اروپاییان استبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر مالکی رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکورت در چهارمین همایش تجاری، بانکی ایران و اروپا که امروز  در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهارداشت: اروپایی ها برای انجام روابط تجاری با ایران بسیار علاقه مندند، اروپایی ها وارد کسب و کار ایران شده و توانسته اند با حمایت های خود ایران را وارد صحنه شبکه بین المللی کنند.

 

 

مالکی با ارزیابی مثبت از چشم انداز روابط تجاری ایران و اروپا گفت: ما به هدفمان نائل شدیم و دلایل خوبی برای امیدواری به آینده داریم، امیدواریم در این کنفرانس بتوانیم با تبادل نظرات آینده ای روشنی را برای روابط تجاری ایران و اروپا رقم بزنیم.

 

وی با یادآوری برگزاری سمیناری در فرانکفورت گفت: سمینارهای مخلتفی برای بهبود روابط تجاری ایران و اروپا برگزار شده است؛ از این رو هدف از برگزاری چنین همایش هایی کمک به بهبود روابط است.

 

 

 

رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکفورت با تاکید بر اینکه ایران بهترین بستر برای شرکت های ایرانی و حتی اروپایی جهت سرمایه گذاری است، گفت: ایران می تواند بهترین شریک برای اروپا و کشورهای دیگر باشد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار