ثبت نام نامزدهای انتخاباتی تیروکمان تکرار می شود؟!

در حالی که مسئولان وزرات ورزش و جوانان اعلام کردند ثبت نام از کاندیداهای ریاست تیرو کمان باید مجدد صورت بگیرد اما هنوز خبری از این موضوع نیست.

ثبت نام نامزدهای انتخاباتی تیروکمان تکرار می شود؟!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوره ریاست چهار ساله شجاعی بر فدراسیون تیراندازی باکمان خرداد ماه به پایان می رسد این در حالی است که اساسنامه این فدراسیون با ابهاماتی رو به رو است و وزارت ورزش و جوانان خواستار تغییراتی در اساسنامه این فدراسیون شد اما مسئولان فدراسیون تیرو کمان می گویند که وزارت خانه درباره تغییر اساسنامه نامه ای به فدراسیون نداده است.

این دو گانگی در بررسی اساسنامه فدراسیون در حالی وجود دارد که ثبت نام از کاندیدای فدراسیون برای پست ریاست فدراسیون از چند ماه قبل طبق اساسنامه فعلی صورت گرفته است و در حال حاضر 8 نفر در لیست نهایی فدراسیون برای ریاست فدراسیون حضور دارند اما وزارت ورزش و جوانان هنوز این افراد را تائید نکرده است با اینکه طی یک ماه آینده دوره ریاست 4 ساله فدراسیون تیر و کمان به پایان می رسد.

در آغاز سال جاری، آئین نامه جدید انتخاباتی فدراسیون ها توسط وزارت ورزش ابلاغ شد و تمام فدراسیون ها موظف شدند از این پس  انتخابات خود را براساس این آئین نامه برگزار کنند. بر این اساس ثبت نام کاندیداهای فدراسیون تیر و کمان ابطال اعلام شده و باید مجدداً از کاندیداهای این فدراسیون ثبت نام شود.

طبق آیین نامه جدید وزارت ورزش و جوانان که برای فدراسیون ورزشی در نظر گرفته شد افراد برای ثبت نام ریاست فدراسیون ها باید از 5 عضو مجمع انتخاباتی معرفی نامه دریافت کنند.

اگر وزارت ورزش و جوانان چنین رویکردی در برگزاری مجمع انتخاباتی دارد ثبت نام از کاندیداها ی فدراسیون تیرو کمان باید مجدد صورت بگیرد همان طور که پیش از این داورزنی معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان این موضوع را اعلام کرده است اما هنوز خبری از ثبت نام مجدد کاندیداها نیست. 

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان در این باره اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون مورد تائید فدراسیون جهانی است و براساس نظام جدید صورت گرفته است و وزارت ورزش و جوانان هنوز به فدراسیون در خصوص تغییر اساسنامه نامه ای نداده است، چنانچه اگر وزارتخانه در خصوص اصلاح اساسنامه دستور بدهد در اسرع وقت تغییرات را انجام می دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا ثبت نام کاندیدا فدراسیون تیر و کمان مجدد انجام می شود بیان کرد: ثبت نام از کاندیدا فدراسیون که چند ماه گذشته انجام شد معتبر است و وزارت ورزش هنوز در خصوص ثبت نام مجدد از کاندیدا ابلاغیه ای به فدراسیون نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار