شیراز؛

اجرای دو هزار و 655 طرح اشتغالزایی در داراب

مدیر کمیته امداد داراب از اجرای دو هزار و 655 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی نوربخش مدیر کمیته امداد داراب با بیان اینکه پارسال 285 طرح اشتغال از سوی مددجویان تحت حمایت این شهرستان اجرایی شده است، گفت: برای تحقق این امر مبلغ 42 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان هزینه شده است.
 
نوربخش با بیان اینکه پارسال 40 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی شهرستان توسط بانک ملی جذب شده است، افزود: تعداد 285 طرح با اعتبار 42 میلیارد 590 میلیون ریال توسط مددجویان کمیته امداد به اجرا درآمد.
 
وی ادامه داد: این طرح ها در بخش های مختلفی شامل 74 طرح کشاورزی، 986 طرح دامپروری، 212 طرح صنایع دستی، 82 طرح صنعتی و 1301 طرح خدماتی تسهیلات ارائه شده است.
 
نوربخش اظهار داشت: کمیته امداد نظارت بسیار خوبی در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به خانواده ها دارد و این موضوع باعث افزایش اعتماد و کارایی سایر ارگان ها شده است.
 
مدیر کمیته امداد داراب تصریح کرد: نظارت فنی و پشتیبانی بر طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی و فرصت های شغلی ایجاد شده و همچنین بازاریابی فروش محصولات تولیدی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های اشتغال این نهاد است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار