در جلسه فنی رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا عنوان شد؛

حیدری:تلاش می کنیم المپیکی شویم

جلسه فنی و کلینیک داوران رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا در صبرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر نویساد صربستان برگزار می شود.
 
جلسه فنی و کلینیک داوران این رقابت ها عصر روز گذشته (شنبه) با حضور علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و رئیس کمیته پهلوانی اتحادیه جهانی کشتی، الدار کورتانیدزه نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، سلطانعلی ترخاق دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران و داور بین المللی درجه S1 و ادیت دوزا داور بین المللی درجه S1 از ایتالیا برگزار شد.
در این جلسه علیرضا حیدری ضمن ارائه توضیحاتی در مورد کشتی پهلوانی افزود: این رشته از قدمت زیادی برخوردار است و امیدوارم با همکاری هایی که بعمل آمده بتوانیم کشتی پهلوانی را در جهان توسعه دهیم و هدف نهایی ما حضور در بازی های المپیک می باشد.
حیدری تصریح کرد: کشتی پهلوانی از محدوده ایران فراتر رفته و بایستی با همکاری متقابل بتوانیم بیش از گذشته آن را در سطح دنیا از جمله قاره اروپا گسترش دهیم.
وی اظهار داشت: به دنبال این هستیم با برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و آموزش کشتی پهلوانی در سطح دنیا این رشته را بیش از گذشته در جهان گسترش دهیم و با حمایتی که اتحادیه جهانی کشتی از ما نموده در آینده ای نزدیک در رقابت های داخل سالن آسیا و همچنین رقابت های جهانی لهستان حضور خواهیم داشت.
حیدری افزود: برگزاری جام اروپا در کشور هلند از دیگر برنامه های ما است و امیدواریم بتوانیم در رقابت های جهانی فرانسه نیز حضور داشته باشیم.
 
در ادامه محمد ابراهیم امامی و ادیت دوزا داوران بین المللی با نمایش فیلمی از کشتی پهلوانی به تشریح قوانین این رشته پرداختند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار