فرمانده انتظامی قوچان از انهدام باند سارقان به عنف ۵۰۰ میلیون ریال طلا و جواهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی گزارش سرقت به عنف از منزلی در محدوده خیابان فرهنگیان قوچان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که سه مرد جوان با سر و صورت پوشیده پس از نفوذ به داخل منزل با بستن دست و پای وی ۵۰۰ میلیون ریال طلا و جواهر با سرقت و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و آثار بجامانده به یکی از بستگان مالباخته که در روز جادثه در منزل حضور داشته مظنون و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.


سرهنگ قدمگاهی افزود: ماموران این فرماندهی با جمع آوری ادله و مستندات کافی متهم را با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های علمی و پلیسی به سرقت، به عنف با همدستی سه تن از دوستانش به نام‌های سعید (۳۰ ساله)، حامد (۲۳ ساله) و جواد (۳۵ ساله) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به دستگیری همدستان متهم افزود: متهمان پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.