مدیر عامل تیم فوتسال ملی حفاری اهواز:

سیاست باشگاه در این فصل کسب عنوان قهرمانی است

علی نجفی گفت: سیاست باشگاه در فصل جدید بدست آوردن نتایج بهتر و کسب قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نجفی مدیر عامل تیم فوتسال ملی حفاری اهواز  در خصوص وضعیت این تیم در فصل گذشته و میزان رضایتش از عملکرد کادر فنی و بازیکنان اظهار داشت: تیم در شروع فصل عملکرد ضعیفی داشت ولی در ادامه فصل روند رو به جلو پیدا کرد و نتایج خوبی کسب کرد اما به دلیل حواشی ایجاد شده در بازی های حساس فصل گذشته، تیم نتوانست جایگاهی بین سه تیم اول جدول به خود اختصاص دهد.
 
وی ضمن تشکر از از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم ادامه داد: با حمایت های انجام شده از سوی باشگاه امیدوار بودیم، تیم حفاری نتایج بهتری کسب کند.
 
 مدیر عامل تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در سوالی در مورد دلایل افت مقطعی تیم گفت: ناهماهنگی بین بازیکنان در ابتدای فصل دلیل افت مقطعی تیم بود که خوشبختانه رفته رفته این مشکل حل شد.
 
علی نجفی در خصوص تمرین کردن تیم حفاری در سالن غیر استاندارد و کوچک بیان کرد: موضوع به طور کل به این شکل نبوده و همه تمرینات در زمین کوچک انجام نشده، گرچه از لحاظ فنی تمرین در زمین کوچک باعث افزایش دقت در پاس و مهارت بازیکنان می شود.
 
 وی در پایان در خصوص برنامه های تیمش برای فصل جدید و اینکه آیا کیاوش علاسوند به کار خود ادامه می دهد یا خیر خاطر نشان کرد: سیاست باشگاه در فصل جدید  بدست آوردن نتایج بهتر و کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال است و هنوز  تصمیمی در  مورد سرمربی فصل آینده گرفته نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار