نگرانی و ترس منصوریان از ستاره های آبی پوش

سرمربی تیم فوتبال استقلال از تمدید نشدن قراردادهای بازیکنان تیمش نگران است.

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده به همین دلیل بهتر است بدانیم امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون و ارشیا بابازاده بازیکنانی هستند که قراردادهایشان در این فصل با آبی ها به پایان می رسد.

در هر صورت شرایط و اتمام قرارداد ها باعث شد تا منصوریان از مدیران باشگاه درخواست کند تا هر چه سریعتر نسبت به جذب تمدید قرارداد بازیکنانی همچون رابسون، برزای، انصاری، رضایی، ابراهیمی، نورافکن، حسینی، کریمی، غفوری، حقدوست و پادوانی اقدام شود.


ویرایش//نگرانی و ترس منصوریان از ستاره های آبی پوش

سرمربی استقلال در نظر دارد با حفظ ساختار و تقویت در یکی دو نقطه فصل جدید را شروع کند .منصوریان برای تقویت تیمش به یک مهاجم و یک بازیکن در خط دفاع نیاز دارد. 

همچنین بهتر است بدانیم رابسون، رضایی، ابراهیمی و نورافکن بازیکنانی هستند که
بیشتر مورد نظر منصوریان هستند و این مربی حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز کرده است.


ویرایش//نگرانی و ترس منصوریان از ستاره های آبی پوش

رابسون مدافع برزیلی آبی ها به صورت قرضی از باهیا برزیل به استقلال پیوسته و مدیران باشگاه استقلال به طرف برزیلی پیشنهاد قرارداد سه ساله برای انتقال دائمی رابسون داده‌اند. اما رضایی و ابراهیمی دست رد به مسئولان باشگاه زده‌اند و اعلام کرده که پس از پایان فصل مذاکرات را انجام می‌دهند. نورافکن هم به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند و مشکلی بابت او وجود ندارد.


ویرایش//نگرانی و ترس منصوریان از ستاره های آبی پوش
 
از طرفی باید بدانیم تعدادی از بازیکنان استقلال با توجه به چک هایی که دریافت کرده اند اعلام  داشتند تا نقد شدن چک صبر می کنند و بعد پای قرارداد می‌نشینند.
 
در واقع با توجه به اینکه مبلغ چک ها تقریبا برابر با ۳۰ درصد قرارداد است بازیکنان نگران هستند که این چک ها نقد نشود به این ترتیب هنوز برای تمدید قرارداد ترجیح می دهند پا پیش نگذارند.
 
با توجه به شرایط پیش آمده تمدید قرارداد بازیکنان استقلال کار را کمی برای مدیران سخت کرده و همچنان این گره محکم است و باز نشده آن هم در حالی که منصوریان به شدت نگران  تمدید قرارداد برخی بازیکنان مثل کاوه رضایی، نورافکن و امید ابراهیمی است.

در هر صورت منصوریان در پایان فصل باید به نحوی عمل کند تا بازیکنانش حاضر به تمدید قرارداد شوند در غیر این صورت وی راه سخت و غیر ممکنی را در پیش خواهد داشت.

ویرایش//نگرانی و ترس منصوریان از ستاره های آبی پوش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.