سیاه جامگان به میثاقیان تعلق دارد؛

عباسی:داور 2 پنالتی 100 درصد به نفع تیم ما اعلام نکرد/ماموران تبریزی روز سختی را برای ما رقم زدند

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:متاسفانه برای چندمین بار متوالی در حق تیم ما اجحاف شد و داور 2 پنالتی 100 درصد به نفع تیم ما اعلام نکرد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد پیروزی سیاه جامگان مقابل ماشین سازی تصریح کرد:پیروزی خوبی را کسب کردیم بازیکنان خیلی با استرس فراوان بازی می کردند. اما خدا را شکر توانستیم با بردی که کسب کردیم همچنان امیدهای مان را در لیگ زنده نگه داریم.
 
وی افزود:بازی سنگین و نفس گیری را شاهد بودیم زیرا نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتیم. ماشین سازی هم فوق العاده بازی کرد و در دقایق پایانی دیدار با توجه به این که شاگردان کاظمی چیزی برای از دست دادن نداشتند با حملات انتحاری خود روز سختی را برای تیم ما رقم زدند.ما بازی را بردیم اما هر لحظه امکان تغییر نتایج بازی وجود داشت ولی خوشبختانه بازیکنان ماشین سازی از آن ها استفاده نکردند با پیروزی زمین مسابقه را ترک  کردیم.
 
عباسی در ادامه در مورد داوری این مسابقه بیان کرد:متاسفانه برای چندمین بار متوالی در حق تیم ما اجحاف شد و داور 2 پنالتی 100 درصد به نفع تیم ما اعلام نکرد و نمی‌دانم پنالتی حریف هم درست بود یا نه. برایم جای تعجب است که چرا فقط در بازی های سیاه جامگان داوری ها به ضرر ما اتفاق می افتد.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان درباره درگیری پس از پایان بازی 2 تیم گفت:متاسفانه پس از پایان بازی من و پسرم قصد ورود به داخل زمین را داشتیم اما ماموران یگان ویژه تبریز به دلایل نامعلوم از داخل شدن ما به چمن جلوگیری کردند و با الفاضی رکیک و ناشایسته شروع به فحاشی کردن دارند.امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی وارد این ماجرا شوند و با مسببین این اتفاق برخورد کردند.
 
وی در واکنش به این سؤال که آیا عدم انگیزه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به آنها کمک کند یا نه،اظهار داشت: بحث انگیزه پرسپولیس مطرح نیست، تیم ما خوب شده و بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند. امیدوارم مقابل پرسپولیس هم پرتوان ظاهر شویم و با کسب 3 امتیاز بازی و شکست صبا مقابل استقلال خوزستان در لیگ بمانیم.
 
عباسی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم میثاقیان در سیاه جامگان می ماند یا خیر،پاسخ داد:تیم سیاه جامگان به میثاقیان تعلق دارد و تا هر زمانی که بخواهد می تواند در این تیم بماند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار