ساری،

حسرت 11 ساله فوتبال مازندران

داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال کشور، برای مازندرانی ها 11 ساله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آخرین سالی که تیمی از مازندران در لیگ برتر فوتبال حضور داشت مربوط به لیگ برتر پنجم در فصل 84-85 بود که شموشک نوشهر در آن حضور داشت . در آن سال تیم شموشک پس از سه فصل حضور در لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد و از آن به بعد، مازندران تیمی در لیگ برتر ندارد.

این در حالی است که اکنون حدود 50 بازیکن مازندرانی در تیمهای مختلف لیگ برتر فوتبال از استانهای دیگر بازی می کنند اما مازندران تیمی درلیگ برتر ندارد.

در سال جاری و در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل با امید صعود به لیگ برتر تا هفته های پایانی با حریفان جنگیدند اما باز هم مومق به صعود نشدند تا حسرت مازندران برای داشتن تیم در لیگ برتر 11 ساله شود.

نداشتن اسپانسر مالی قوی، مدیریت ضعیف در فوتبال استان ، هماهنگ نبودن مدیران استانی برای حمایت از تیمهای ورزشی ، حمایت نکردن از قهرمانان ورزشی و توجه نکردن به استعدادهای فوتبال استان از عوامل حضور نداشتن تیمی از مازندران درلیگ برتر فوتبال است امید است با برنامه ریزی مناسب مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران و حمایت همه عوامل دیگر شاهد داشتن تیمی قوی برای صعود به لیگ برتر فوتبال در سالهای آینده باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.