تسلا قصد دارد تونل جادویی بسازد+ فیلم

ویدئو این تکنولوژی پس از پخش در فضای مجازی به یکی از پرطرفدارین فیلم های موجود تبدیل شده است.

تونل های جادویی ماشین سازی تسلا حیرت برانگیز است+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غول ماشین سازی تسلا موتورز این بار پیشنهاد ویژه ای برای خریدارانش دارد، موضوعی که در ابتدا شبیه یک شوخی بنظر می رسید اما به مرور حضور ماشین آلات حفاری و تجهیزات صحت آن را اثبات کرد. به گفته کارشناسان در صورت تحقق این ایده خاص، تحولی شگرف در صنعت خودرو سازی ایجاد خواهد شد.
 
پیشنهاد تسلا، ساخت تونل زیرزمینی ویژه ای است که رانندگان را از شر ترافیک سطح زمین خلاص کرده و ادامه مسیر را از طریق راه های زیرزمینی محیا می کند، ماشین در حال حرکت پس از رسیدن به جایگاه  تعیین شده به ناگاه محو و از چشم ها ناپدید می شوند،
 
اما به سراغ شیوه بکار گرفته شده برویم: در حالی که شما در مسیر خود در حال حرکت هستید، مرکز کنترل موقعیت ماشین شما را با جایگاهی سورتمه مانند که در قسمت های مختلف خیابان ها در نظر گرفته شده تطبیق داده و به محض رسیدن شما به این سطح متحرک، خودرو را به سمت پایین ( تونل زیر زمینی ) منتقل می کند. تراکم ماشین در این تونل های محاسبه شده و بدون ترافیک خواهد بود. ماشین  در آنها با سرعت 200  کیلومتر در ساعت حرکت داده شد و امنیت آن از طریق مرکز کنترل کاملا تحت نظر است.
 
در حال حاضر مشکل پیش رو صدور برخی مجوزهای لازم برای ساخت تونل در شهری مانند کالیفرنیا و اطمینان از ایمن بودن مناطق در نظر گرفته شده در هنگام زلزله از اولویت های طراحان است.
 

 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عليرضاابراهيمي
۱۴:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام لطفاطريقه نسب واي فاي رايكان تسلا را برام بفرستين ممنونم
آخرین اخبار