استاندار کرمان گفت: امام حسین (ع) سرآغاز جوشش نهال حراست از ارزش هایی است که در زمین کربلا رویش آغاز کرد و تا ابد جاودانه باقی می‌ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانعلیرضا رزم حسینی بعد از ظهر یکشنبه به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در منزل استوار‌یکم شهید محسن دایی‌زاده، با خانواده این شهید مدافع وطن دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ابعاد قیام امام حسین(ع) و واقعه کربلا را متذکر شد و افزود: یکی از امتیازات و فضیلت های شهدای مدافع وطن این است که از آمادگی برای جانفشانی در راه اسلام برخوردارند لذا اجر و قرب مدافعان وطن کمتر از مدافعان حرم نیست.
استاندار کرمان یادآورشد: همه ملت و آحاد مردم کشور اسلامی ایران اعم از زن و مرد، کودک، نوجوان و بزرگسال، آرامش و امنیت امروز را مرهون مجاهدت جانفشانی های شهدای اسلام به ویژه شهدای مدافع وطن می‌دانند.

شهید مدافع وطن استوار‌ یکم محسن دایی‌زاده که چند روز پیش در حمله تروریستی گروهک تکفیری جیش الظلم به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در نقطه صفر مرزی میرجاوه به شهادت رسید اهل کرمان و متولد 1366است.
پیکر تعدادی از این شهیدان روز جمعه در مشهد مقدس پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با حضور فرمانده محترم ناجا تشییع شد و همچنین پیکر مطهر استوار‌یکم شهید محسن دایی‌زاده روز شنبه مورخ نهم اردیبهشت پس از قرائت زیارت عاشورا از محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان تا چهارراه قدس بر دستان ملت شهیدپرور کرمان تشییع و در گلزارار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.
این مراسم با حضور آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار بهرام نوروزی معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.