وضعیت مبهم خدمت سربازی نوراللهی

وضعیت خدمت سربازی نوراللهی هنوز مشخص نشده است و این بازیکن در بلاتکلیفی به سر می برد.

وضعیت مبهم خدمت سربازی نوراللهیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ احمد نوراللهی به علت محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات در بلاتکلیفی به سر می برد و با وجود انجام تمرینات اختصاصی از شرایط بازی به دور مانده است.
 
نوراللهی با وجود اینکه مدتی بازی نکرده اما این مدت جزء دوران سربازی اش محسوب می‌شود و با این حساب تا آغاز فصل آینده بیش از ۶ ماه از دوران سربازی خود را پشت سر گذاشته و امیدوار است در صورت تعلق کسری خدمت به او، در ابتدای فصل آینده به پرسپولیس بازگردد.
 
البته ابراهیمی وکیل نوراللهی اعلام کرد وی فصل آینده نمی‌تواند به پرسپولیس باز گردد چون برادر نوراللهی از کسری خدمت استفاده کرده اما برادر او اعلام می‌کند از کسری استفاده نکرده است!

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته رضایت کامیابی نیا را برای تمدید قراردادش جلب کند و این بازیکن رویای حضور در اروپا را در سر می پروراند، براین اساس احمد نوراللهی می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی باشد. 

به هر حال نوراللهی سه گزینه برای ادامه فعالیتش در لیگ برتر فوتبال پیش رو دارد که شامل تیمهای ملوان، فجر و پرسپولیس می شود و باید دید در فصل آینده در کدامیک از تیمها بازی می کند؟

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار