بجنورد؛

برخورد با تبلیغات زود هنگام انتخابات

تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و عینی، تخلف و غیرقانونی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمدتقی ایرانی رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و عینی، تخلف و غیرقانونی است و این تخلفات به هیات های نظارت و دستگاه قضایی اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده ای تاکنون در این باره تشکیل نشده است، گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی همزمان با تشکیل ستاد انتخابات استان، در دادگستری دایر شده است.

معاون سیاسی استاندار افزود: هر زمان که تخلف محرز شود می تواند یکی از موارد رد صلاحیت باشد. ایرانی افزود: موارد خاص تندروی تاکنون در استان نداشتیم اما متاسفانه در این دوره تخریب، توهین و سیاه نمایی علیه نامزدهای دیگر به جای ارائه برنامه های خود، فراوان است.

وی این موارد را مصداق بداخلافی های انتخاباتی اعلام کرد و گفت مردم امروز به بلوغ سیاسی و بصیرت رسیده اند و خود نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

به گفته ایرانی در این دوره برای انتخابات شوراها دو هزار و 96 صندوق شهری و روستایی و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز دو هزار و 162 صندوق در شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است. 287 صندوق الکترونیکی در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین آرای مردم را در حوزه شورای اسلامی شهر جمع آوری خواهند کرد

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.