کرمان؛

سومین جلسه برنامه ریزی مراسم ارتحال امام

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در سومین جلسه ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) به بحث پیرامون شخصیت والا و بی نظیر حضرت امام پرداخت.

سومین جلسه برنامه ریزی مراسم ارتحال امامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مهدی صدفی گفت: امام خمینی (ره) یک دانشمند متفکر و یک سیاست مدار متعهد و یک شخصیتی بی دلیل بودبه همین دلیل اندیشه‌های امام راحل (ره)باید در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود.

وی با تاکید برجهانی بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: با وجود گذشت سال ها از رحلت جانگداز امام هنوز شخصیت ایشان برای جهانیان و حتی برای دوستداران آن حضرت ناشناخته است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند " امام خمینی را کیست که نشناسد کیست که به شایستگی بشناسد"

صدفی همچنین فرمایشات امام را به روز و قابل استفاده برای همه اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: وصیت نامه حضرت امام (ره) یک الگوی کامل اخلاقی، اجتماعی و رفتاری است که می تواند به عنوان یک الگوی کامل برای نسل جوان ارائه شود.

مسئول ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام، رو یکرد ستاد را مردمی کردن و مشارکت همه اقشار مختلف مردم در برنامه ها اعلام کرد و گفت: همانگونه که مردم به صورت خودجوش در برنامه های مذهبی مشارکت دارند باید در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ملی نیز به صورت خودجوش شرکت نمایند و رکن اصلی بزگداشت ارتحال حضرت امام مردم هستند.وی به حضور و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در مراسم ارتحال حضرت امام تاکید کرد و گفت: باید از دانشگاهیان و نخبگان به عنوان کارشناسان و متخصصان در هر چه بهتر و با کیفیت برنامه ها و مراسم ملی و مذهبی استفاده نماییم.

وی بر بعد تبیینی شخصیت والای حضرت امام(ره) تأکید نمود و اظهار داشت: اگر ما بتوانیم اندیشه ها و آرمان های والای گرانقدر امام خمینی(ره) به خوبی تبیین کنیم قطعاً پاسداشت و تجلیل از آن حضرت نیز به نیکی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است برنامه های سال جاری که مقارن است با ایام ماه مبارک رمضان در قالب فعالیت های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، رسانه ای ، نمایشگاهی و مراسم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.