کرمان؛

دهیاران ارزوئیه اقدامات روستایی را تشریح کردند

همایش دهیاران شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دهیاران ارزوئیه  اقدامات روستایی  را تشریح کردند
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار ارزوئیه در این همایش گفت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت هایی که روی کار آمدند خدمات خوبی صورت گرفته اما در دولت تدبیر و امید که با رای مردم در سال 92 روی کار آمد روند توسعه از پایین به بالا صورت گرفت.
 
وی افزود: در شهرستان ارزوئیه خدمات بسیار خوبی به خصوص در حوزه زیرساخت ها در بخش های مختلف آب رسانی,برق رسانی,اجرای طرح های هادی ,حوزه بهداشت و درمان,گردشگری,زیرساخت های مخابراتی انجام شده است.

 منظری توکلی ضمن تشکر از استاندار کرمان برای پشتیبانی و مساعدت توسعه روستاهای شهرستان ارزوئیه گفت: اعتبارات خوبی در سنوات گذشته به روستاهای شهرستان ارزوئیه تخصیص داه شده است و با تدبیر استاندار محترم در حمایت از بخش خصوصی چندین طرح در حوزه بخش خصوصی شهرستان ارزوئیه راه اندازی شده است.
 
وی تصریح کرد: با اجرای طرح همیاران آب در راستای بهره وری بخش کشاورزی در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه آبیاری تحت فشار در شهرستان انجام گردیده است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان ارزوئیه خاطرنشان کرد: در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار داریم که انتخابات ریاست جمهوری در بعد بین المللی و انتخابات شوراهای اسلامی در بعد داخلی برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.