در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسافران از شناورهای مسافری خارج از ترمینال‌های دریایی استفاده نکنند

مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی گفت: عدم استفاده از شناورهای مسافری خارج از ترمینالهای مسافری، توجه به راهنمایی‌های مسئولین در ترمینال‌ها و شناورهای دریایی از توصیه‌های دریایی به شمار می‌رود.

توصیه‌های که مسافران دریایی باید بدانند/مسافران از شناورهای مسافری خارج از ترمینال‌های دریایی استفاده نکنید
 نادر پسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی در گفتگو با خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بازرسی کامل تمامی شناورهای مسافری از نظر ایمنی به طور مستمر انجام می‌شود گفت: توقیف شناورهای مسافری فاقد استانداردهای لازم، کنترل مسیر‌های تردد مسافری از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
 
وی افزود: تقویت ایستگا‌ها و شناورهای تجسس و نجات دریایی، توجیه و آموزش کارکنان شناورهای مسافری از دیگر برنامه‌ها برای افزایش ایمنی شناورهای مسافری است.
 
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی تصریح کرد: نظارت‌های ایمنی با آمار تحت کنترل تردد‌های دریایی از طریق سیستم جامع دریایی تطبیق داده شده و همچنین مانور‌های شرایط اضطرار به منظور ارتقاء امادگی تیم‌های امداد دریایی برگزار شده است.
 
پسنده یادآور شد:هماهنگی‌های مطلوب با سایر ارگانهای دریایی و مناطق آزاد به منظور رفاه حال مسافران دریایی صورت گرفته شده است.
 
مدیر کل امور دریای سازمان بنادر و دریا نوردی توصیه هایی به مسافران دریایی جهت داشتن سفر ایمن کرد: خرید اینترنتی بلیط دریایی، عدم مراجعه به ترمینالهای مسافری بدون تهیه بلیط، رعایت توصیه‌های ایمنی دریایی، رعایت عدم ایجاد آلودگی دریایی از جمله این توصیه‌ها به شمار می‌رود.
 
وی تاکید کرد: عدم استفاده از شناورهای مسافری خارج از ترمینالهای مسافری، توجه به راهنمایی‌های مسئولین در ترمینال‌ها و شناورهای دریایی، گزارش هر گونه تخلف به مسوولین دریایی تطبیق زمان مراجعه به ترمینالهای مسافری با زمان درج شده در بلیط از مواردی است که همه مسافران دریایی باید ملزم به رعایت آن‌ها باشند.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار