همدان؛

همه انسان ها وام دار معلمند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اساسی ترین کار در جامعه انسانی تعلیم و تربیت است و معلم این رسالت مهم را به دوش می کشد که خود رسالتی بزرگ و عظیم است.

همه انسان ها وام دار معلمند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی گفت: همه انسان ها وام دار معلمند، چرا که راه زندگی و آینده ی خود را از او فرا گرفته اند و می بایست در برابر عظمتش زانوی ادب بزنند و در زدودن غم‌هایش بکوشند.

وی افزود: امروزه اگر دانشمندان در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی هر روز به قله های جدید علمی دست می یابند، این پیشرفت خود را حاصل زحمات معلمان و اساتید خود می دانند .

خزاعی گفت: همه ما روزی در کلاس درس و در محضر معلمان گرانقدر بودیم و مدیون زحمات آنان هستیم، معلمان جایگاه رفیع دارند چرا که معلمی شغل انبیاست و کار معلم، تربیت است.

وی اظهار داشت: با زنده نگهداشتن نام و یاد معلم اخلاق، استاد شهید مطهری، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و ارج نهادن به مقام والای معلم، امید است که معلمان فرهیخته همراه و همدل با دیگر اقشار جامعه با آموزش و پرورش فرزندان میهن عزیز، نام ایران اسلامی را بر اوج ثریا ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: جوانان و دانش آموزان به عنوان امانت مردم در نزد معلمان هستند و آموزگاران باید در عمل و کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

خزاعی به عناوین هفته معلم اشاره کرد و گفت: سه شنبه ( 12 اردیبهشت) اولین روز هفته معلم به نام معلم، ولايت مداري و سلوك مطهري و چهارشنبه (13 اردیبهشت) به نام معلم و تكريم اجتماعي ، پنج شنبه به نام معلم و پيش كسوتان تعليم و تربيت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: جمعه ( 15 اردیبهشت )روز معلم ، توسعه اجتماعي و انسجام ملي، شنبه به نام مسووليت پذيري و هدايت انقلابي، یکشنبه به نام مرجعيت تربيتي و مولد سرمايه اجتماعي و دوشنبه (18 اردیبهشت) روز معلم و تكريم سازماني نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار