اینستاگردی؛

تشکر اینستاگرامی حدادی از آقای گل لیگ یک +عکس

محمد عباس زاده در شروع لیگ یک فوتبال ایران قول داده بود به یاد هادی نوروزی در این لیگ 24 گل به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عباس زاده در ابتدای لیگ دسته یک ایران به هواداران قول داده بود در پایان این مسابقات با به ثمر رساندن 24 گل آقای گل شود به این مهم رسید. عباس زاده در بازی روز گذشته تیمش مقابل سپیدرود توانست به رکورد 24 گل برسد و عنوان آقای گلی لیگ دسته یک فوتبال ایران به به خود اختصاص دهد.
 
پس از به ثمر رساندن این گل عباس زاده با نشان دادن پیراهنش مقابل دوربین‌های تلویزیونی به قول خود عمل کرد. روی این پیراهن نوشته شده بود (24، الوعده وفا)
 
در همین راستا مهرداد حدادی کشتی گیر کشورمان در اینستاگرام خود نوشت: "اول از همه تشکر میکنم از تمامی دوستانی که بهم تبریک گفتن، ممنون که معرفت به خرج دادید. دوم تشکر میکنم از تمامی کسانی که نتوستن بهم تبریک بگن، مشکل داشتن، سوم تشکر میکنم از دشمناییم که بهم تبریک گفتن تولدمو، ثابت کردن تو دشمنی هم دوستیم، چهارم از اونایی تشکر میکنم که گفتن دوستماً ولی دشمن از آب در اومدن، يک تشكر هم ميكنم از دوست خوبم كه معرفتشو ثابت كرد نه اينكه حرف بزنه محمد عباس زاده"
 
تشکر اینستاگرامی حدادی از آقای عباس‌زاده +عکس 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ی
۱۷:۱۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
حدادی گیه دوسن هزیر تاین اینستاگرامه مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیسه که بعد از فوت نوروزی به اسم مهرداد هادی تغییر کرد
آخرین اخبار