مشهد؛

زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی دو مجروح بر جای گذاشت

زلزله بامداد امروز 13 اردیبهشت در این استان بر اساس گزارش های دریافتی تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و فقط دو نفر در آن مجروح شده اند.

زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی دو مجروح بر جای گذاشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حجتعلی شایانفر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: کانون زلزله ساعت 1:42 دقیقه بامداد امروز با بزرگی 5.3 ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله 102 کیلومتری جنوب شرق مشهد و 36 کیلومتری شمال شرق سفید سنگ روی داد.
وی افزود: در پی این زمین لرزه تاکنون افزون بر 30 پس لرزه ثبت شده که چهار مورد آن بالای سه ریشتر و بزرگترین آنها 3.6 ریشتر شدت داشته است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: زلزله بامداد امروز همچنین منجر به تخریب و فروریختن برخی از ساختمان هایی شد که در جریان زلزله 16 فروردین سفیدسنگ آسیب دیده و ترک برداشته بودند.
شایانفر افزود: به محض وقوع زلزله با دستور و هدایت مستقیم استاندار خراسان رضوی به فرمانداران شهرستانهای مشهد، فریمان، تربت جام و سرخس اعلام آماده باش شد و گروههای ارزیاب محلی شامل دهیاران و نیروهای پاسگاه های انتظامی به منطقه اعزام شدند.
وی گفت: 12 گروه ارزیاب از سوی جمعیت هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند و مورد خاصی تاکنون گزارش نشده است و دو بیمارستان سجادیه تربت جام و حضرت زهرا(س) فریمان از دیشب در حال آماده باش هستند.
انتهای پیام// م.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.