زد و خورد مسافران در داخل هواپیما +فیلم

مسافران هواپیمایی که قصد پرواز از توکیو به مقصد لس‌آنجلس را داشت داخل هواپیما به دعوا و کتک‌کاری پرداختند.

دعوابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرواز توکیو به لس‌آنجلس به صحنه دعوا و زد و خورد دو مسافر تبدیل شد. پس از دقایقی که مسافران وارد هواپیما شده و در صندلی‌های خود نشستند، مردی که در فیلم با پیراهن قرمز دیده می‌شود از جای خود بلند شد و مسافر ردیف عقب را به باد مشت و لگد گرفت. مسافران دیگر که شاهد دعوا بودند می‌گویند هیچ کس یا هیچ چیز باعث تحریک یا عصبانیت این مسافر نبود و در واقع او بدون دلیل دعوا را شروع کرد. البته بعد مشخص شد که مسافر عصبانی فردی الکلی و مست بوده و شاید همین موضوع سبب شده نتواند بر خود تسلط داشته باشد.
 
یکی از کادر پرواز برای خاتمه دادن به دعوا وارد صحنه شد و پس از اینکه آن دو را از هم جدا کرد مرد مهاجم مجددا برگشت و شروع به کتک کاری کرد. در نهایت پلیس مجبور شد برای خاتمه دادن به دعوا فرد الکلی را از هواپیما خارج کند. به گفته پلیس وی بازداشت شد و اجازه پرواز با این هواپیما به وی داده نشد.
 
گفته می‌شود کودکان حاضر در هواپیما از ترس به گریه افتاده بودند. مسئولان پرواز به خاطر این موضوع و تأخیر در پرواز از مسافران عذرخواهی کردند. بخشی از این درگیری را در ویدئوی زیر می‌بینید.
 
لینک دانلود
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۵:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
این کجا کتک زد؟
فقط خورد
آخرین اخبار