ایلام؛

برگزاری طرح ملی علمدار کربلا

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از برگزاری چهارمین دوره طرح ملی علمدار کربلا در استان خبر داد .

برگزاری طرح ملی علمدار کربلابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی چراغی‌پور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در نشست هماهنگی برگزاری طرح ملی علمدار کربلا ، اظهار کرد: این جشنواره در سال جاری به صورت فرامرزی برگزار می‌شود .

علی چراغی‌پور با بیان اینکه طرح ملی علمدار کربلا به عنوان یکی از طرح مصوب ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هر ساله به میزبانی استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزاری این طرح برای چهارمین سال پیاپی در استان کلید خورده است .

چراغی پور افزود: فراخوان این طرح طی روزهای آینده طراحی و آماده خواهد شد و در سراسر استان و کشور در سطح مساجد، کانون های فرهنگی وهنری و مراکز فرهنگ و قرآنی و دینی و سایر بخش ها توزیع خواهد شد .

وی یادآور شد: این طرح با همکاری ستاد عالی هماهنگی و نظارت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، روابط عمومی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) و با محوریت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد  استان برگزار می‌شود .


انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.