آنالیزور پرتغالی تیم ملی روزمزد است؛

تاج: 37 میلیارد پول گرفتیم و از حامیان سازمان لیگ شکایت کردیم/نمی توانیم به زور از باشگاه ها بازیکن بگیریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنالیزور پرتغالی تیم ملی سابقه همکاری با کی روش را دارد و روزمزد کار می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج درباره مراسم تجلیل از خیرین ورزش یار اظهار داشت: کار بسیار خوبی انجام شده است و حدود چهار هزار ورزشگاه و سالن نیمه تمام ورزشی که برخی از آنها به فوتبال مربوط می‌شد، در این طرح وجود دارد. سابقه بسیار خوبی در خیرین مدرسه ساز داشتیم و آن موضوع الگویی شد که وزارت ورزش «خیرین ورزشگاه ساز» درست کند. این حرکت ارزشمند می‌تواند از گرفتاری‌های اجتماعی، مزاحمت های خیابانی و اعتیاد جلوگیری کند.
 
آنالیزور پرتغالی روزمزد است 
وی درمورد معرفی آنالیزور جدید تیم ملی فوتبال بیان کرد: کی‌روش با میگل آشنا بوده و با وی کار کرده است. به همین دلیل سرمربی تیم ملی با ما صحبت کرد و با حضور این آنالیزور پرتغالی موافقت کردیم، قرار داد میگل روزمرد است که این امر به سود فدراسیون فوتبال است.  
 
درمورد مربیان ایرانی پس از بازی با ازبکستان صحبت می کنیم 
تاج درمورد معرفی مربیان ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: در این باره پس از بازی آخر تیم ملی صحبت می کنیم. البته باید از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده ‌کنیم.
 
استقلال برای بسته شدن پرونده هایش از فیفا استعلام بگیرد 
وی درباره ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی از سوی تیم های بدهکار گفت: برخی از باشگاه‌ها در AFC و فیفا پرونده دارند. بنابراین باید این پرونده‌ها بسته شود تا باشگاه های بدهکار بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند. در این میان ممکن است باشگاهی هم بگوید با بازیکنی خارجی مذاکره کرده ایم اما اگر پرونده بازی در این 2 نهاد داشته باشد، فدراسیون فوتبال قرارداد را ثبت نمی‌کند.  
 
تاج ادامه داد: پندار توفیقی در  مصاحبه ای گفته پرونده‌ های باشگاه استقلال را بسته‌ایم. ما از این امر خوشحال می شویم اما گفته‌ایم باز هم استعلام بگیرند. فیفا تمام پرونده‌ها را ارسال کرده و اگر پرونده‌ای بسته شده باشد به ما اطلاع می‌دهد. اولویت ما فیفاست که حتی فوتبال کشور را تحت تأثیر قرار داده و ما را تهدید کرده است.
 
37 میلیارد پول گرفته ایم و از حامیان سازمان لیگ شکایت کردیم 
تاج در مورد فعال شدن سیستم TMS نقل و انتقالات تصریح کرد: خوشبختانه این سیستم به تازگی در سازمان لیگ مستقر شده است و کاربران مجاز می‌توانند از سیستم TMS استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حامی محیطی ورزشگاه‌ها گفت: از 2 حامی سال گذشته و امسال سازمان لیگ شکایت کرده ایم. فکر می‌کنم حکم خوبی به سود ما صادر شود. ۳۷ میلیارد تومان از این حامیان مالی پول گرفته‌ایم، اما درباره مطالبات این 2 شرکت قاضی، تصمیم می‌گیرد. برای تیم ملی هم با سامانه قبلی وارد مذاکره شده‌ایم که البته باید تعهدات پیشین آن ها پرداخت شود تا به همکاری خود ادامه دهیم. اگر حامیان فعلی سازمان لیگ هم خواستار تداوم همکاری هستند باید بدهی خود را پرداخت کنند.
 
جیووا با مطرح شدن غرامت 2 میلیون یورویی تحریک می شود 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد با تولیدی لباس‌های تیم ملی گفت: با آدیداس برای تولید لباس تمام تیم‌های ملی قرارداد ۴۸ صفحه‌ای امضا کرده‌ایم اما نمی دانم چرا برخی رسانه ها غرامت 2 میلیون یورویی جیووا را مطرح کرده اند. حتی اگر مسئولان این شرکت نخواهند این غرامت را دریافت کنند با این خبر تحریک شوند. البته من هم می‌توانم چنین ادعایی انجام دهم. جیووا لباس‌هایی به ما داده که در فوتسال نمونه آن را دیدید، نمی‌دانم جیووا چه ادعایی کرده است که سایت‌ها هم زده‌اند؟ یک خبرنگار شب خواب می‌بیند و چنین خبرهایی را منتشر می‌کند.
 
اخبار منتشره در خصوص فوتبال بانوان کذب است
وی افزود: از طرفی دیدم یکی از رسانه ها خبر زده  فعالیت تمام تیم‌های ملی بانوان تعطیل شده است. نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است؟ در حالی که تیم فوتسال بانوان به روسیه رفته و تیم جوانان هم در اردوست.
 
فردا با کی روش نشست دارم 
تاج درباره برگزاری نشست بین کارلوس کی‌روش و امیرحسین پیروانی گفت: تیم ملی جوانان در آستانه اعزام به جام جهانی است. با وجود تلاش ها و تمرینات این تیم شنیدم برخی ‌گفته اند شاگردان پیروانی به کره نمی روند. باشگاه‌ها همکاری لازم را دارند. کی‌روش امروز نشستی با پیروانی داشت و خودم هم جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی جوانان برگزار کردم. همچنین قرار است فردا نشستی با کی‌روش داشته باشیم.
 
بازی تیم ملی با مونته نگرو رایگان است
رئیس فدراسیون فوتبال درمورد بازی‌های دوستانه تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان بیان کرد: بازی با مونته‌نگرو و اتریش جزء برنامه‌های ماست. در بازی قبلی به مونته‌نگرو ۵۰ هزار دلار پول دادیم اما این‌بار با کمک کی‌روش این بازی رایگان برگزار می شود. پول هتل را هم مونته نگرو می‌دهد. تیم نوجوانان هم قرار است به چین برود که هزینه این اردو هم رایگان است.
 
نمی توانیم به زور از باشگاه ها بازیکن بگیریم 
وی درباره اینکه گویا علیرضا منصوریان قصد دارد امید نورافکن را دراختیار تیم ملی جوانان قرار ندهد، گفت: امروز با همه مربیان و سرپرستان رده‌های مختلف جلسه داشتیم و به آن ها گفتیم ما نمی‌توانیم هر انتظاری از باشگاه‌ها داشته باشیم. درست نیست از آنها بخواهیم در اوج مسابقات به تیم ملی بازیکن بدهند. فدراسیون تنها مسئول تیم‌های ملی نیست و مسئول باشگاه‌ها هم هست. البته پیروانی هم برای حضور در جام جهانی باید از تیم ها بازیکن بگیرد.

وی افزود: باشگاه‌ها زمانی که ضرورت داشته به تمام تیم های ملی بازیکن داده‌اند. چند روز پیش بازی های لیگ یک به اتمام رسید و فردا هم هفته آخر لیگ برتر برگزار می شود. در این شرایط نمی‌توانیم به باشگاه بگوییم بازیکن بدهد. من هم مدیر باشگاه بودم در چنین وضعیتی نمی‌توانستم به تیم ملی بازیکن بدهم. لبته از فصل بعد برای باشگاه‌هایی که در شرایط عادی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهند، جرایم سنگین در نظر می‌گیریم.
 
سپیدرود و پارس جنوبی بدهی خود را تسویه کنند 
تاج درباره بدهکاری تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی گفت: پدیده و سیاه‌جامگان چهار پرونده و راه‌آهن شش پرونده در فیفا دارند که نگران این امر هستیم. استقلال و پرسپولیس به سمت حل کردن پرونده های خود رفته‌اند، اما برخی تیم‌ها حتی یک گام هم به جلو نیامده‌اند. تلاش ما این است تیم‌های تازه لیگ برتری شده به بدهکاری عادت نکنند. به هر حال باید در مقابل این موضوع مقاومت شود و شاید رو دست هم بخوریم اما سپیدرود و پارس جنوبی اگر بدهی دارند در ابتدا باید با بازیکنان خود تسویه حساب کنند.
 
ورزشگاه جم نمی تواند میزبان بازی های لیگ برتری باشد
وی درباره اینکه آیا تیم پارس جنوبی می تواند در ورزشگاه جم از تیم های لیگ برتری میزبانی کند، تصریح کرد: هر دو تیم برای میزبانی مشکل دارند. با مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر صحبت کردم و گفتم این ورزشگاه نمی‌تواند در لیگ برتر میزبان باشد. قرار است شنبه ایرادات ورزشگاه جم را به ما بگویند. به هر حال دوست داریم بازی های پارس جنوبی در جم برگزار شود نه بوشهر. سپیدرود در ورزشگاه مشکلی ندارد اما نماینده ما باید مجوز حرفه‌ای این تیم را ببیند.
 
نواقص میزبانی خرمشهر تا زمان برگزاری فینال جام حذفی برطرف می شود 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره نارضایتی کی روش از امکانات مرکز تیم های ملی فوتبال بیان کرد: این انتظار واقعی از فوتبال است. در ابتدا باید در داخل کشور ظرفیت‌شناسی کنیم و به همین دلیل نمایندگان ما به استان‌های مختلف رفته‌اند. از طرفی زمین شماره دو را برای اردوهای تیم ملی آماده کرده‌ایم. زیرسازی انجام شده و هر وقت چمن بکاریم عالی می‌شود. ورزشگاه محل میزبانی جام حذفی هم ایراداتی دارد اما یک تیم به خرمشهر رفته تا این نواقص برطرف شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
شرکت جیووا اگر از ایران شکایت کنه یک بازی دو سر باخت به صرر جیووا را شروع کرده .چون اگر ببازه که اونوقت ایران دیگه باهاش کار نمیکنه و ادعای عرامت میکنه .و اگر هم برنده بشه که فقط به دو میلیون بسنده کرده و بازار ایران و دوستان ایران را برای همیشه از دست داده و البته در هر دو صورت بدنام هم میشه چون برای یک شرکت که در رقابت با شرکتهای بزرگ هست شکایت از مشتری در دید بقیه مشتریان اصلا وجهه خوبی نداره و فوق العاده اون را بدنام میکنه .اگر جیووا شکایت کنه معلومه مشکل داره .پس همون بهتر که با شرکت مشکل دار کار نکنید .
آخرین اخبار