کرمانشاه؛

سهم اعتبار استانی امسال قصرشیرین 41 میلیارد ریال است

سهم اعتبار استانی امسال این شهرستان 40 میلیارد و100میلیون ریال است که برای تکمیل و اجرای 85 طرح هزینه می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت: سهم اعتبار استانی امسال این شهرستان 40 میلیارد و100میلیون ریال است که برای تکمیل و اجرای 85 طرح هزینه می شود.
حشمت رضایی روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی قصرشیرین افزود: این میزان اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی ، عمرانی ، خدمات شهری ، آموزشی ، فرهنگی و مساجد ، بهداشتی ، شیلات ، آبرسانی ، طرح های هادی ، حمل و نقل شهری ، شهر روستا ، پایگاه های مقاومت بسیج هزینه شود.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی و یک سوم اعتبارات نفت و گاز وبا توجه به موقعیت نفت خیز شهرستان قصرشیرین اختصاص یافته که در مقایسه با پارسال 35 درصد افزایش دارد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: اولویت اعتبار برای تکمیل طرح های استانی است .
رضایی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در ابتدای روی کار آمدن با خزانه خالی و کاهش شدید فروش نفت مواجه بود و با وجود تمامی مشکلات ، قدم های مثبتی برای پیشرفت کشور برداشته است به نحوی که اقدام های بزرگ دولت را در عرصه داخلی و کاهش مشکلات و همچنین توجه به بخش های مختلف با تزریق اعتبارات باید ستود .
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، دارای دو مرز رسمی و فعال پرویزخان و قصرشیرین است.
بیش از 54 درصد از حجم صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی و بین المللی پرویزخان قصرشیرین انجام می شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.