نامزد های جایگزینی بیرانوند در پرسپولیس مشخص شدند

باشگاه پرسپولیس برای جایگرینی دروازه بان ملی پوش خود 2 گزینه را مدنظر دارد.

جایگزینان بیرانوند درون دورازه پرسپولیس مشخص شدندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با وجود پایان اختلاف علیرضا بیرانوند و هواداران پرسپولیس در تمرینات روزهای اخیر این تیم، به نظر می رسد عزم دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان برای لژیونر شدن جدی است و وی قصد دارد دوران بازی خود را در یکی از کشورهای اسپانیا یا ترکیه ادامه دهد.

البته با توجه به اینکه بیرانوند با قهرمان لیگ قرارداد پنج ساله دارد، برای جدایی از این تیم باید نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس را جلب کند. تیم های لگانس و دپورتیوو لاکرونیا اسپانیا و بشیکتاش ترکیه جدی ترین مشتریان وی هستند.

از محمد رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی بیرانوند نام برده می شود.

حامد لک که هم ثابت کرده یک پرسپولیسی 2 آتشه است با توجه به پایان دوران سربازی محمدرضا اخباری و بازگشت وی به سایپا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و همین امر احتمال حضورش در جمع سرخ پوشان پایتخت را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
علی رضاجان هوادارواقعی پرسپولیس دوستت داره اونائی که بی ادبی کردندمسلماهوادارارتش سرخ نبودندونیستندوچشمشون داره درمیادکه پرسپولیس قهرمان شده توهم حق داری که به رویاهات برسی ولی یه جابروکه نیمکت ننشینی ودپورت نشی پرسپولیس تیم محبوب50میلیون هواداره حواست باشه همیشه گروهی هستندکه بدنبال حاشیه سازی برای تیمهاهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بیرانوند فقط برو به تیمی که نیمکت نشین نباشی
Germany
امید
۱۶:۲۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
چه مشکلی با پرسپولیس دارین این همه شایعه پخش میکنین ؟ نظر رو هم تایید نمیکنید مطمئنا
آخرین اخبار