کرمان؛

کرمان جزو سه استان برتر خیرین ورزشی یار

استان کرمان در همایش خیرین ورزشی یار کشور، جزو سه استان برتر این عرصه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دومین همایش خیرین ورزشی یار کشور با حضور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک با هدف تجلیل از خیران نمونه ی عرصه ورزش برگزار شد.

در این همایش که استانداران و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها نیز حضور داشتند از خیران ورزشی یار سراسر کشور که در امر ورزش کمک های نقدی و غیر نقدی داشتند و در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی همکاری و اقدام خیرخواهانه داشتند، تجلیل شد.

استان کرمان در این همایش جزو سه استان برتر خیرین ورزشی یار معرفی شد.

در این مراسم رزم حسینی استاندار کرمان، امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، عظيم زاده، مديركل روابط عمومي استانداري كرمان و محمد صنعتي نماینده خیرین ورزشی يار و خير برتر کرماني حضور داشتند.

سلطاني فر، وزير ورزش و جوانان در اين مراسم از رزم حسيني استاندار كرمان، محمد تقي اميري خراساني مديركل ورزش و جوانان و محمد صنعتي خیر برتر تجليل كرد و به رسم يادبود لوح تقدير اهدا کرد.

امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های خیرین و استاندار كرمان گفت: این افتخار متعلق به خیرین و محمود محمودی نیا، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان است و من به نمایندگی از آنها در این همایش حضور پیدا کردم

نخستین همایش خیرین ورزشی یار نیز در اسفندماه سال 94 برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار