آنچه در خندوانه گذشت؛

ناگفته‌های ویشکا آسایش درباره اخلاقیات و زندگی مشترکش/ گريم متفاوت و زشت برايم جذاب است + فیلم

ویشكا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان برنامه خندوانه بود.

ناگفته‌های ویشکا آسایش درباره اخلاقیات و زندگی مشترکش/ گريم متفاوت و زشت برايم جذاب است
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویشكا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان برنامه خندوانه بود. او بعد از حضور در برنامه ضمن احوالپرسی با مخاطبان و حاضران استودیو، درباره مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» گفت: تا پایان اردیبهشت «دیوار به دیوار» تمام خواهد شد؛ خداروشكر كار گرم و پربیننده‌ای است.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوال رامبد جوان در خصوص فتح قله دماوند اظهار داشت: متاسفانه هنوز فرصت فتح قله دماوند را پیدا نكردم؛ چون پشت سر هم سر كار بودم و باید برای كوهنوردی از دو ماه قبل وقت می‌گذاشتم؛ اما حتما در ماه‌های آینده این كار را انجام خواهم داد.
 
رامبد جوان از آسایش پرسید چرا هیچ‌وقت بداخلاق نمی‌شوی؟! او گفت: من این اخلاق را از پدرم یاد گرفتم. او در عین جدیت، اخلاق خوبی داشت و وقتی از سركار به خانه می‌آمد با توجه به همه مشكلاتی كه بیرون از خانه داشت، با ما خوب برخورد می كرد. من هم زمانی كه عصبانی می‌شوم، سكوت می‌كنم.
 
وی میوه‌های مورد علاقه‌اش را هلو و سیب خواند و اظهار داشت: من سعی می‌كنم، غدای سالم بخورم؛ مثلا سبزیجات را بیشتر از نان و برنج می‌خورم و در طول روز وعده‌های غذایی متفاوتی دارم.
 
رامبد جوان گفت: ویشكا آسایش استاد تپق زدن است. او هم خاطره ای از این موضوع مطرح كرد.
 
وی در پاسخ به اینكه چرا برعكس بقیه خانم‌های بازیگر به گریم متفاوت علاقه دارد، اظهار داشت: من تصور می‌كنم انقدر متفاوت بودن نقش و چالش آن مهم است و برایم جذاب بوده كه مهم نیست گریم متفاوت و حتی زشتی داشته باشم؛ زیرا گریم خیلی به نقش كمک می‌كند.
 
وی درباره زندگی خانوادگی‌اش بیان كرد: من ١٩سال است، ازدواج كردم و سعی كردیم در زندگی زیاد بهم گیر ندهیم. به حریم شخصی هم احترام می‌گذاریم و قصد تغییر همسرم را ندارم. بیشتر باهم دوست هستیم.
 
لینک دانلود 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار