سمنان;

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار سمنان در پی حادثه معدن آزادشهر

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیامی جان باختن شماری از کارگران معدن زمستان یورت استان گلستان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در پیامی  از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار سمنان در پی حادثه معدن آزادشهر آمده است :
 
خبر تلخِ جان باختن شماری از کارگران زحمتکش و مظلومِ معدن یورت آزادشهر در استان گلستان، ، مرثیه ای است دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند،اما سخت بودند.

کارگران پر تلاش و صبوری که با همت شبانه روزی و تلاش در سخت ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه ای هولناک از دلِ زمین بر اوج آسمان پرکشیدند.

اینجانبان به نمایندگی از مردم ولایت مدار و نوع دوست استان سمنان ، ضایعه ی جانباختن گلهای گلستانی را در این حادثه ی دردناک به ساحت حضرت ولی عصر (عج ) و محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله العالی )، ریاست جمهور و نیز به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص مردم سخت کوش و مهربان استان همسایه " استان گلستان" تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای جانباختگان این حادثه آرزوی غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندیم.
سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان
محمدرضا خباز استاندار سمنان

گفتنی است ، حدود ساعت 12 ظهر چهارشنبه، به دنبال انفجار و ریزش معدن زمستان یورت آزادشهر، 35 معدن کار در آن محبوس شدند ، تاکنون پیکر بی جان 26 معدنچی از تونل خارج شده است.

در این حادثه، 73 معدنچی هم زخمی شدند که 63 نفر از آنها پس از درمان مرخص شدند و حال عمومی بقیه مساعد است.
انتهای پیام/ ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.