تاکید امام جمعه موقت گرگان بر اهتمام بیشتر کارفرمای معدن

امام جمعه موقت گرگان بر اهتمام بیشتر کارفرمای معدن زمستان یورت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام لیوانی در خطبه های نمازجمعه گرگان افزود:  کارفرما باید امکانات لازم را برای کارگران تهیه می کرد تا بتوانند در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

وی با ابراز تاسف از تحصن‌های گذشته کارگران معدن آزادشهر به علت پرداخت نشدن حقوق‌ شان گفت: متاسفانه قانون در این زمینه مشکل دارد و وزیر کار باید لایحه‌ای تهیه کرده و به مجلس ارائه کند تابه این کارگران حقوق بیشتری پرداخت شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که کار در این معادن سخت بوده و کارگران معدن به علت ضرورت زندگی و تامین هزینه زندگی باید در این معادن کار کنند کارفرماها موظفند به اندازه کافی به آن‌ها برسند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: به علت تراکم گاز زیاد در این تونل و ریزش سنگ‌ها پیشرفت کار در آواربرداری به سختی انجام می‌شود و افرادی که کار بلد نیستند در آن منطقه حضور پیدا نکنند چون بیشتر سبب کندی کار می‌شوند.

حجت الاسلام لیوانی اضافه کرد: کار در معدن تخصص خاص خود را می‌طلبد و از این رو باید برای امدادرسانی هم از افراد متخصص این کار استفاده شود اما متاسفانه شاهدیم عده‌ای در آن منطقه حضور دارند و جلوی پیشرفت کار را می‌گیرند.

وی همچنین در خطبه دیگری با اشاره به انتخابات پیش رو نامزدها را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد و افزود: به همه نامزدها وصیه می‌کنم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و در سخنرانی‌های خود از تخریب استفاده نکنند چرا که اگر بعدا انتخاب شوند مردم این تخریب‌ها و این لحن صحبت کردن‌ها از ذهنشان پاک نخواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: کاندیداها وعده‌هایی به مردم دهند که عملی باشد و از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.