بندرعباس؛

کاندیداها اخلاق انتخابات را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت :مردم در انتخابات باید فرد اصلح را با مطالعه و بررسی انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی  نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: همه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

خطیب جمعه بندرعباس به سالروز میلاد امام زمان عج اشاره کرد و از مردم، بازاریان و شهرداری ها خواست تا با آذین بندی خیابان ها و مساجد و توزیع شربت و شیرینی جشن نیمه شعبان را با شکوه تر از همیشه برگزارو با نشان دادم عشق و ارادات خود به حضرت مهدی جامعه را برای استقرار عدالت در دنیا و نابودی ظلم جهانی آماده کنند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: راه نجات جوانان امروز الگو قرار دادن ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هفته هلال احمر را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک گفت و افزود: برنامه این سازمان برای اموزش خدمات امدادی در موقع حوادث غیر مترقبه به مردم حرکتی ارزشمند است .

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با تبریک روز بسیج سازندگی گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی این گروه ها اقدامات عمرانی مناسبی برای ساخت مساجد، مسکن و مدرسه در استان انجام داده اند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بااشاره مشکلات روستاهای استان دق فینو و دره گز حمایت مسئولان از مردم این روستاها را خواستار شد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه خطبه های نماز جمعه پرداخت خمس را از ویژگی های افراد بهشتی عنوان کردو افزود: مردم با پرداخت خمس علاوه بر کمک به نیازمندان و حلال کردن مال خود زمینه پیشرفت جامعه اسلامی و دوری از طاغوت را فراهم می کنند.

در ابتدای خطبه های نماز جمعه محمد رضا آران رئیس بسیج سازندگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با ارائه گزارشی گفت: این نهاد در استان از ظرفیت جوانان برای خدمت رسانی در مناطق محروم استان استفاده می کند و با حمایت از کار و تولید سعی دارد جامعه را به خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی نزدیک کند.

وی افزود: پارسال، 13 میلیارد و 600 میلیون تومان برای عمران استان هزینه و برای 3 هزار نفر شغل ایجادشد.
انتهای پیام/ ز 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.