معاون شرکت توزیع برق تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قطعی برق برخی نواحی تهران، رفع شد/شرايط جوی نامساعد، علت خاموشی

ناظریان گفت:ساعاتی پیش و هنگام پخش مناظره كانديداهای رياست جمهوری قطعی برق در برخی نواحی تهران رخ داد که خیلی زود رفع شد.

کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علت قطعی برق در برخی از نقاط تهران هنگام پخش مناظره کاندیداهای ریاست‌جمهوری عنوان کرد: بیش از ۳۰ هزار کیلومتر شبکه و خطوط برق رسانی در تهران وجود داشته که بخشی از آن به صورت کابل های زمینی و بخشی دیگر به صورت هوایی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی ناپایدار و بارش شدید باران به صورت پراکنده، شاهد قطعی برق در برخی از از مناطق شرقی و جنوب غربی استان تهران بوده ایم.

ناظریان با بیان اینکه از  ۱۳۵۷ فیدر توزیع برق تهران ۶ فیدر آن دچار مشکل شده اند، افزود: عوامل اجرایی با فوریت تمام در جهت پایداری شبکه اقدام نمودند به گونه‌ای که ظرف مدت زمان ۵ الی ۱۰ دقیقه این مشکلات مرتفع شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ در پایان بیان کرد: البته در مواردی شاهد قطعی برق ناشی از برخورد خودرو با پایه برق و مسائل این چنینی بوده ایم که دو مورد از این مسائل در شرق تهران اتفاق افتاده اند و سعی بر این است تا این مسئله هر چه سریعتر حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار