سرسنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

منعی برای صدور مجوز فعالیت دانشجویی وجود ندارد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: با رعایت مقررات و قوانین هیچ منعی برای صدور مجوز فعالیت دانشجویی در دانشگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

منعی برای صدور مجوز فعالیت دانشجویی وجود ندارد
مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: خوشبختانه این دانشگاه در تمامی فعالیت‌های فرهنگی پیشگام بوده، زیرساخت‌های فرهنگی و ارزشی دانشگاه متناسب با جمعیت دانشجویی این دانشگاه نمی‌باشد.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در حوزه دانشجویی این است که فضاهای فرهنگی را نسبت به جمعیت دانشجویی گسترش دهیم.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: امروزه دانشگاه در سطح جهانی علاوه بر کارکرد و وظایف آموزشی و پژوهشی وظایف جدیدی در عرصه فرهنگی و اجتماعی برعهده گرفته است که از جمله می‌توان به نقش فرهنگ سازی و جامعه پذیری اشاره کرد.
 
سرسنگی تصریح کرد: دانشگاه علاوه بر تولید دانش و تربیت افراد متخصص باید برای اشتغال آینده آن‌ها در اجتماع نیز تلاش کند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: باید هنجار‌ها، ارزش‌ها و باورهایی دینی در دانشجویان نهادینه شود تا با محیط شغلی آینده آن‌ها مناسبت داشته و این رفتار‌ها و هنجار‌ها، مسئله ای نیست که منحصرا در کلاس‌های رسمی تحقق پیدا کنند.
 
وی در خصوص آیین نامه انضباطی دانشگاه تهران بیان کرد: آیین نامه انضباطی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و همه دانشگاه‌ها موظف به اجرای آن می‌باشند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی به دلیل فعالیت صنفی به کمیته انضباطی احضار نشده و در حال حاضر چیزی در این زمینه وجود ندارد.
 
سرسنگی ادامه داد: تمام برنامه‌های فرهنگی که در دانشگاه برگزار می‌شود دارای مجوز از این دانشگاه بوده و هیچ برنامه‌ای در داخل دانشگاه بدون مجوز اجازه پخش و یا اکران و برگزاری نخواهد داشت.
 
وی یادآورشد: پایبندی به قانون ما را از بسیاری از آسیب‌ها حفظ می‌کند و با رعایت مقررات و قوانین هیچ منعی برای صدور مجوز فعالیت دانشجویی وجود نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار